כסף וצרכנות

גאווה ישראלית: הסניף החדש באירופה של המעצבת גליה להב

בית הכלות והאופנה הישראלי גליה להב, פותח סניף חדש, סניף הדגל בלונדון. מרכז יוקרתי ומיוחד לשמלות כלה והוט קוטור עם סוויטות VIP, שתי קומות ויחס אישי
ענת סימן טוב | 
חתונה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בית הכלות והאופנה הישראלי גליה להב, שהלבישה מפורסמות בינלאומיות כמו קלואי קרדישאן, ג'ניפר לופז ומדליסטית הזהב האולימפית סימון בילס, פתחה את חנות הדגל החמישית שלה בלונדון, עם תחילת הרחבת המותג שלה באירופה.
גליה להב היא מעצבת שמלות כלה וערב ישראלית שהתחילה את דרכה בסטודיו באשדוד וכיום, הפכה למעצבת בינלאומית ואף פותחת את הסניף החמישי שלה בלונדון. הבוטיק בן 3,800 מ"ר, בן שתי קומות, הממוקם במייפייר בלונדון. להב, מכוונת את הלקוחות שלה לתוצרים שלה, הוט קוטור. "לונדון תמיד הייתה מרכז אופנה עולמי עם היסטוריה עשירה וסצנת תרבות מגוונת. זו עיר שמעריכה את שניהם - מסורת וחדשנות, שמתיישרת בצורה מושלמת עם אתוס המותג שלנו. ממש הרגשנו את הביקוש הגובר מהכלות שלנו בבריטניה וברחבי אירופה ופתיחת ספינת הדגל האירופית הראשונה שלנו בלונדון, מאפשרת לנו ליצור קשר ישיר יותר עם הלקוחות שלנו שם. האנרגיה התוססת של העיר והרגישות האופנתית, הופכים אותה למיקום המושלם להציג את המותג שלנו ולבסוף לספק את חווית קניית  שמלות כלה יוקרתית ביותר באירופה".

 הסניף החדש בלונדון. קרדיט: צילום מסך אינסטגרם גליה להב
חנות הדגל הלונדונית עוצבה בשיתוף פעולה עם ארז עזרא, Vilaa ו-Kbn. החנות משקפת את האסתטיקה האלגנטית והחלקה של חנות הדגל הניו יורקית של גליה להב, הכוללת עיצוב מינימליסטי ומפואר, כולל וילונות קטיפה, רצפות עץ טבעיות, עבודת אריחי טרוורטין ודגשים מוזהבים.

אישי ויוקרתי. קרדיט צילום: אינסטגרם גליה להב
גליה להב שואפת להציע חווית קניות כלה בסביבה זוהרת ועכשווית, תוך שהיא מסבירת פנים כדי להבטיח לכלות להרגיש אהובות ומיוחדות ברגע שהן נכנסות פנימה כדי למצוא את שמלת הכלה המושלמת שלהן.
החנות מציגה לראווה את קולקציות אופנת הכלות, הגאלה, בגדי הערב והנעליים של המותג. בנוסף, היא מציעה אזורי התאמה פרטיים, שתי סוויטות VIP בקומה השנייה, המציעות חווית התאמה מבודדת ויוקרתית עם צוות מסור. יש גם בר מצויד במלואו בקומת הקרקע, ו'קיר סלפי' מעוטר באינסטגרם ובזהב.

 קיר סלפי מעוטר זהב. קרדיט צילום: אינסטגרם גליה להב
על עיצוב ספינת הדגל הלונדונית הוסיפה להב: "ספינת הדגל מגלמת בצורה מושלמת את המותג גליה להב, המשלבת אלגנטיות קלאסית עם תחכום מודרני לתחושה נצחית ויוקרתית. החלל כולל אזורי התאמה פרטיים, בר מלא ומבחר שמלות שנקבע בקפידה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה