כסף וצרכנות

עדכוני תעופה: כל המידע על הטיסות שבוטלו

לאחר התקיפה של חיזבאללה וישראל בלבנון, נתב"ג נסגר לכמה שעות ונפתח בשעה 07:00 בבוקר, בחזרה לשגרה. בעקבות כך, נוצרו שיבושים רבים בכל חברות התעופה. כל העדכונים
ענת סימן טוב |  1
ביטולי טיסות-אילוסטרציה AI
לאחר שנתב"ג נסגר לכמה שעות, ונפתח שוב החל מהשעה 7:00 בבוקר, נראו הבוקר לא מעט שיבושים, אך עם זאת נראה כי נתב"ג חוזר לשגרה.
כך למשל, מלוח טיסות נתב"ג נראה כי כל הטיסות שהיו אמורות לטוס בסביבות השעה 5 בבוקר, המריאו ליעדם ורוב לוח הטיסות להיום שמכיל ברובו טיסות של אל על, ארקיע וישראייר, ימריאו כמתוכנן, בנוסף לעוד כמה חברות זרות שלא ביטלו. במקביל, נראו כי ישנם עיכובים רבים בטיסות, מה שיוצר עומס בנמל התעופה ונוסעים רבים מעדכנים כי בשעות אלו יש תורים ענקיים.

עיכובים בטיסות. צילום מסך זמן אמת לוח נתב"ג 
חוץ מעיכובי הטיסות היו ביטולים גורפים וגם נקודתיים כמו חברת וויז אייר. החברה ביטלה את טיסותיה להיום ועד להודעה חדשה, וכך גם חברת האמירויות ביטלה כמה מטיסותיה.

ביטול טיסות וויז אייר. קרדיט: צילום מסך לוח נתב"ג זמן אמת
מחברת ישראייר נמסר "עקב המצב הבטחוני, ישנם שיבושים בטיסות בכלל ובאלו המבוצעות ע'ל ידי מטוסים חכורים בפרט. חלק מהשיבושים נובעים  מחרדות בקרב צוותים זרים להגיע לישראל. אנחנו בקשר עם החברות הזרות לחזרה מהירה לשיגרה ובמקביל עושים כל מאמץ למצוא פתרונות לנוסעים שטיסותיהם מעוכבות בעקבות כך."
מחברת ארקיע יצאה הודעה: " לאור פתיחת נתב"ג , לוח הטיסות של חברת ארקיע חוזר לשגרה. ייתכנו עדכונים במספר מועדי המראות בשעות הקרובות עליהם יעודכנו הנוסעים. 
באתר החברה עדכונים שוטפים. חברת ארקיע בקשר שוטף עם כל הגורמים ותעדכן בשעת הצורך"
מחברת אל על נמסר " טיסות אל על שהוסטו לשדות חלופיים, בינהם גם נמל התעופה רמון שבאילת, ימריאו חזרה לנתב״ג. עדכונים שוטפים עולים כל העת באתר אל על וברשתות החברתיות, מומלץ להתעדכן בהתאם". כמו כן הובהר כי: "נזכיר כי מתחילת חודש אוגוסט אל על מאפשרת מדיניות שינויים וביטולים מקלה המתעדכנת כל העת, ומצויה בתוקף כרגע עבור טיסות שממריאות עד יום ש׳, 7 בספטמבר (כולל)"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עילגות מטורפת , בושה של אתר (ל"ת)
    שירי 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור