כסף וצרכנות

תקועים בחו"ל? זו ההטבה ש-AIG ופספורטכארד נותנו ללקוחות

AIG הודיעה ללקוחותיה השוהים בחו״ל אשר טיסתם בוטלה, כי תבוצע הארכה אוטומטית לפוליסה עד ליום רביעי ה- 28 באוגוסט, גם פספורטכארד מאריכה באופן אוטומטי את פוליסת ביטוח הנסיעות
מערכת ice | 
פספורטכארד (צילום shutterstock, פלאש 90/ מרים אלסטר, מתוך אתר passportcard)
בצל הלחימה בצפון מול חיזבאללה, לא רק חברות התעופה הישראליות עשו שינויים הבוקר (ראשון) בטיסות שלהן לנתב"ג, בשורה לא נעימה כלל מגיעה גם מענקית תעופת הלואו קוסט Wizz Air שהחליטה להשעות את כל טיסותיה לישראל עד הודעה חדשה, אבל מה יעשו לקוחות חברות הביטוח שלא יכולים לשוב לישראל?
לאור המצב הביטחוני, AIG הודיעה ללקוחותיה השוהים בחו״ל אשר טיסתם בוטלה, כי תבוצע הארכה אוטומטית לפוליסה עד ליום רביעי ה- 28 באוגוסט. הארכת הביטוח תבוצע באופן אוטומטי ללא צורך בתשלום מצד המבוטחים או בפניה לחברה.

גם חברת פספורטכארד נרתמת למען הלקוחות שלה שאינם מצליחים לשוב לישראל במועד המתוכנן ומעדכנת כי בעקבות ביטולי ועיכובי הטיסות שנגרמו בעקבות המצב הבטחוני, החברה מאריכה באופן אוטומטי את פוליסת ביטוח הנסיעות.
ההארכה שתינתן ללקוחות כהטבה מיוחדת היא לכ-72 שעות עד ליום רביעי 28.8, עבור מבוטחיה השוהים כעת בחו"ל וטיסתם התעכבה או בוטלה, וזאת ללא צורך בפנייה למוקד הלקוחות וללא עלות נוספת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה