כסף וצרכנות

טופ 5: דברים מוזרים שמצאנו באליאקספרס

החנות האינטרנטית אליאקספרס מציעה למכירה מוצרים מעניינים, מצחיקים, שטותיים ושימושים. לעיתים החנות מציעה דברים מוזרים ולא הגיונים כמו המוצרים הבאים
ענת סימן טוב | 
עלי אקספרס מגיעה לישראל (צילום shutterstock, pixabay)
חנות האינטרנט הסינית 'אליאקספרס', מוכרת לא מעט מוצרים ופתרונות שלא חשבנו עליהם עם עלויות זולות ולעיתים זולות מאוד באופן מחשיד.
עם השנים המוצרים התפתחו והפכו לטובים יותר וגם החנות התייעלה בשירות, במוצרים ובשילוח. אליאקספרס משווקת את עצמה גם בפייסבוק ויודעת לטרגט את המוצרים לפי שיח של אותו אדם בסלולר. לעיתים הטרגוטים הם קצת מוזרים ואז עולה התהייה במה מדובר? 
יכול להיות שמדובר בתרגיל שיווקי נהדר בכדי שתיכנסו לאתר ובסוף תרכשו מוצרים אחרים מהמוצר המוזר שטורגטתם בו, או לחלופין שנמצאה שיטת שיווק מוצלחת לאותו מוצר ספיציפי. אספנו חמישה מוצרים שטורגטנו בהם והיינו צריכים להבין האם זה אכן אמיתי.

הכי ישראלי בימים אלו זה כיפת הברזל. השיח סביב זה באתרים שאנו קוראים ומסביבנו, לכן אין פלא שטורגטנו במוצר של כיפת ברזל. אך התמונה הראשונית היא תמונה אמיתית של מערכת כיפת ברזל, שמתעתע את הרוכש וחושב כי מדובר במערכת כיפת ברזל, ולמעשה מדובר בדגם פלסטיק

שטר של 20 שקלים בעלות של 60 שקלים. כן, נשמע די מוזר גם לנו. מדובר בשטר האחרון של 20 שקלים. כך שעדיין לא מדובר באוסף מיוחד, אבל אולי עוד כמה שנים, השטר הזה יעלה הרבה יותר מ-60 שקלים.
מסכה של טראמפ עם אוזן מדממת.  לנו זה מרגיש עוד טרי, אך אולי זה יהיה בין התחפושות הבולטות בחג פורים הקרוב.
 
מוצר מעל 50 אלף שקלים נשמע כהגזמה והזמנה מופרכת ואף לא מציאותית. החנות האינטרנטית 'אליאקספרס' מוכרת בריכה ציבורית מתנפחת בעיטורים של עולם הקרח בעלות כוללת של מעל ל52,000 שקלים. והמשלוח? חינם. אל תשכחו שסכום כזה מחייב מע"מ ומכס.
 
המוצר הזה הוא לחובבי בירות, כמה חובבי? חובבים מאוד, עד כדי להזמין כוס בירה ענקית ב-335 שקלים. מדובר בכוס זכוכית שתגיע אליכם במשלוח חינם. הכוס גדולה ושבירה, ואינה נראית פרקטית, בטח לא לשתייה, אך מדובר בז'אנר הומוריסטי
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה