כסף וצרכנות

חוזרים ללימודים: זו החנות הזולה ביותר לרכוש ציוד לבית-הספר

ההורים צפויים להוציא מאות שקלים על ציוד חזרה לבית הספר. ואם מדובר בשני ילדים זה גם עשוי להגיע לאלפי דקלים. שנייה לפני שאתם רוכשים לקראת הראשון ספטמבר, ice בדק ומצא מהי הרשת הזולה ביותר לקניית ציוד חזרה לבית הספר
ענת סימן טוב | 
רכישת מוצרי חזרה ללימודים (צילום unsplash, freepik)
נכון שהחופש נראה ארוך, אבל אנחנו כבר נמצאים אוטוטו בחודש אוגוסט והראשון לספטמבר כבר ממש מעבר לפינה. חודש אוגוסט, הוא חודש בו מתחילות לרוב הרכישות לחזרה לבית הספר.
בחודש זה החנויות עושות פופאפים בקניונים, מוציאים מבצעים ומנסים להיות הכי זולים בשוק, כי בסוף מדובר בהוצאה של כמה מאות שקלים לכל ילד, שעל פניו הפריטים עולים החל מכמה שקלים בודדים ועד כמה עשרות שקלים ובהצטברות, ההוצאה יוצאת כמה מאות שקלים וכשמדובר במשפחה עם כמה ילדים שחוזרים לבית הספר, כדאי לתכנן את ההוצאה הכספית מראש.
השוונו ציוד כללי לבית הספר אותו רוכשים כל שנה במגוון חנויות והופתענו לגלות, שהחנויות המיועדות לציוד משרדי וכדומה, הן לאו דווקא הזולות ביותר בשוק וחלקן אף היקרות ביותר, לעומת חנויות הסטוק שחוץ מלמכור מגוון מוצרים לבית ולחצר, קיימת בהן גם מחלקת ציוד משרדי ומציעים גם סל חזרה לבית הספר במחירים זולים יותר. יש לציין כי יש מגוון לכלל המוצרים, והשוונו בין המוצרים הבסיסים והפשוטים ביותר.
המוצרים שבדקנו בכל רשת היו: מחברות, טושים, עפרונות, מחדד, מספריים, דבק, קלמר, יומן שבועי, קופסת אוכל ובקבוק שתייה.
ההשוואה נעשתה במוצרים הבסיסים באתרי האון ליין ואכן יכולה להיות סטייה מול המוצרים חבנויות עצמם, עם מבצעים ייחודים. בנוסף, ישנם טווחי מחירים בהתאם לצורה, כמות, חברה וכדומה אשר תבחרו. אל תשכחו לקנות יותר מהרשימת ציוד, אחרת תצטרכו להגיע לקנייה כזו ממש בקרוב, כשחלק מהציוד יילך לאיבוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה