כסף וצרכנות

חוזרים ללימודים: החנות המשתלמת ביותר לחולצות בית ספר

הראשון לספטמבר מעבר לפינה, וההתארגנות אליה כבר החלה. החזרה ללימודים מלווה בהמון הוצאות לציוד בית הספר ובין היתר גם בחולצות עם הדפס סמלים. רוב החנויות מציעות כמות מסוימת של חולצות עד מאה שקלים. הלכנו לבדוק מיהי הרשת שמציעה את הכי הרבה חולצות.
ענת סימן טוב |  2
חולצות בית ספר (צילום shutterstock)
בין כל ההוצאות בציוד וספרים לבית הספר, ישנה הוצאה המורגשת לכל אורך השנה והיא חולצות לבית הספר. כל עונה יוצאות הרשתות במחירי מבצע לקראת שנת הלימודים הקרובה. המטרה, לנסות להכניס כמות יפה של חולצות תמורת מאה שקלים.
כחלק מהחזרה ללימודים רשתות הביגוד מוציאים מבצעים של חולצות עם הדפסת סמל לבית הספר, במבצעים שונים אך דומים.
התחרות בשיאה, כאשר התקציב הוא עד 100 שקלים ובו כל רשת ביגוד מנסה גם למכור בפחות מהמחיר ולהכניס כמה שיותר חולצות כוללות הדפסה של סמל בית הספר על החולצות.
הילה קניסטר בר דוד – מנכ"לית מועדון צרכנות "שלך" ומומחית לצרכנות  אומרת כי "על פי מומחים לכלכלה עלות חזרה לכל ילד לבית הספר, נעה בין 650-850 שקלים. כאשר מדובר במשפחה מרובת ילדים, ההוצאה היא גבוהה ועשויה להגיע גם לאלפי שקלים למשק בית אחד". מעבר לחולצות ישנן גם הוצאות של ציוד, תיקים ועוד. ההורים מחפשים את הסלים הזולים כדי לנסות לצמצם את ההוצאה הגבוהה הזו.
 לפני שאתם ניגשים לרכוש את החולצות, שווה לבדוק אילו הטבות עומדים בפניכם הטבות של כרטיסי אשראי, מועדונים, עמותות שיוכלו להוזיל את הרכישה. 
ישנם לא מעט קודי הנחות שמסתובבות אצל המשפיענים באינסטגרם שיוכלו להקנות לכם עוד 10% לחולצות, אפילו גם כבר לארוכות שווה להיערך בהתאם גם לזה כבר מעכשיו, למרות החום הכבד ששורר עלינו.
בדקנו איזה רשת מציעה את הכמות והמחיר הטובים ביותר עבור חולצות עם סמל לבית הספר .

מצאנו כי במקום הראשון הרשת הזולה ביותר היא H&o שמוכרת 10 חולצות עם הדפס בית ספר ב-100 שקלים, במקום השני היא רשת הביגוד, 'Bגוד' שמוכרת 9 חולצות עם הדפס בית ספר ב-100. שאר החנויות מוכרת 6 חולצות עם סמל בית ספר ב-100 שקלים. הרשת הכי יקרה היא, סנס שמוכרת 5 חולצות עם סמל ב-100 שקלים
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כתבה מעניינת וחשובה (ל"ת)
    אירית 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    H&O איכות סוף
    זיוה 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    H&O שווה לקנות לכל השנה האיכות מעחלה והמחיר הכי משתלם!
    סגור