בארץ

בשורה אדירה להורים בישראל: ההנחה שתחסוך לכם אלפי שקלים בשנה

יו"ר ועדת הכספים גפני הודיע על השוואת הסבסוד שניתן למשפחתונים המפוקחים לבין זה של מעונות היום, שהיה גבוה יותר בעקבות "רפורמת הגיל הרך" שפורסמה אשתקד. מתוך כך, הוחלט שכל ילד יקבל סבסוד של עד 500 שקל לחודש והוא יחול כבר השנה
מערכת ice | 
עלויות הגנים בישראל (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
הורים רבים בישראל התלוננו כי הסבסוד שניתן למעונות היום גבוה יותר מזה שניתן למשפחתונים המפוקחים, וזאת על רקע "רפורמת הגיל הרך" שפורסמה אשתקד. בעקבות מאבק שניהלו איגוד המשפחתונים בכוח לעובדים במשך תקופה ארוכה, יו"ר ועדת הכספים גפני הודיע בסופו של דבר על השוואת הסבסוד לכלל מסגרות הגיל הרך.
במסגרת המהלך יוענק סבסוד שווה בסך של עד 500 שקל לחודש לכל ילד, והוא יחול כבר השנה (2024). איגוד מטפלות המשפחתונים מסרו: "מברכים על העדכון המהווה בשורה אדירה לעשרות אלפי משקי בית רגע לפני הפסח ובמהלך ימי הרישום לשנה הבאה. הסבסוד איננו מותרות. אם לא היה מאושר, מסגרת המשפחתונים המפוקחים הייתה קורסת. גאות במאמץ המשותף של האיגוד וחברי הכנסת גפני ואזולאי".
נזכיר כי מוקדם יותר השנה דווח על אותה רפורמה שהובילה לקיצוץ של מאות אלפי שקלים אשר יועדו לגיל הרך. הורים ומנהלות מעונות העידו על הידרדרות בהתפתחותם של כמחצית מהפעוטות במדינה, שחווים בימים אלה סטרס, התקפי בכי וזעם, בעיות שינה ואכילה, חזרה להרטבה ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה