כסף וצרכנות

ריקול לעוגות האהובות: זה המותג שיורד מיידית מהמדפים בישראל

היצרן אינגליש קייק בע"מ, קורא בדחיפות שלא לצרוך את המוצר "עוגת סברינה", אחרי שבביקורת של משרד הבריאות נמצא חיידק ליסטריה מונוציטוגנס: "מתבקשים שלא לצרוך את המוצר ולהחזירו לחנויות. יכול לגרום למחלות"
מערכת ice |  2
עוגות (צילום freepik)
היצרן אינגליש קייק בע"מ, יצא היום (חמישי) בהודעה חשובה מאוד ללקוחות, לפיה הוא הודיע על ריקול במסגרתו הוא קורא להחזרת המוצר עוגת סברינה שמויצר על ידי החברה, זאת בעקבות הסיבה שבביקורת שנערכה ע"י שירות המזון לשכת הבריאות בירושלים של משרד הבריאות נמצא  חיידק ליסטריה מונוציטוגנס במוצר: "עוגת סברינה אישית חלבית", שנמכרת קפואה בלבד.
בהודעה הרשמית שיצאה מטעם היצרן אינגליש קייק בע"מ נכתב כי: בבדיקה שנערכה על ידי שירות המזון לשכת הבריאות בירושלים נמצא חיידק ליסטריה מונוציטוגנס, במוצר: "עוגת סברינה אישית חלבית", שנמכרת קפואה. העוגה הינה במשקל 120 גרם, מכל תאריכי התפוגה, כאשר שם היצרן על האריזה הוא כמובן אינגליש קייק בע"מ. 
מחברה נמסר כי "צרכנים שיש ברשותם את המוצר מתבקשים שלא לצרוך אותו. החיידק ליסטריה מונוציטוגנס ,הוא חיידק העלול לגרום למחלה באוכלוסייה בסיכון גבוה כגון: בעלי מערכת חיסון מוחלשת, קשישים ולגרום להפלות בנשים הרות.  רשת אינגליש קייק הורידה את המוצר מכל מקררי סניפי הרשת אליהם סיפקה את המוצר הנ"ל. הקריאה להחזרה הינה בתיאום עם שירות המזון במשרד הבריאות. לקוחות שברשותם המוצר מתבקשים להחזירו לחנות".
הסברינה שיורדת מהמדפים (צילום: אינגליש קייק בע"מ)
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל אופה מתחיל אופה טוב יותר מהמותג הזה
    פשטידוצה 07/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מותג מזוייף ומיותר. גם בלי הריקול תקיך להמנע מהמוצרים הנחותים שלהם.
    סגור
  • 1.
    שוב מזון מזוהם ומסוכן
    הציוני 07/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה עוד צריך לקרות כדיי למנוע את ההפקרות הזו במזון???
    סגור