כסף וצרכנות

ב-66 שקל בלבד: זו השיטה שסידרה לזוכה בלוטו 7.5 מיליון שקל

הזוכה בשנות ה־60 לחייו, נשוי + ילדים ונכדים, מתגורר בצפון הארץ ועוסק בתחום הנדל"ן, נוהג במהלך שלוש שנים האחרונות לשלוח טופס דאבל לוטו מלא (בעלות של 66 שקל) כמעט בכל הגרלה
מערכת ice |  1
מפעל הפיס (צילום shutterstock)
בהגרלת לוטו מספר 3706 מתאריך 29/06/2024 נולדו לא פחות מ־3 מיליונרים חדשים. זוכה יחיד בפרס הראשון במסלול הלוטו גרף סכום של 8 מיליון שקל, ושני זוכים בפרס השני - זוכה במסלול הלוטו זכה בסכום כולל של 3,750,000 שקל וזוכה נוסף בפרס השני במסלול הדאבל לוטו זכה בפרס השני בסך של 7,500,000 שקל.
שלושת הזוכים הגיעו שמחים ונרגשים אל בית מפעל הפיס על מנת לפדות את כספי הזכייה. תחילה הגיע הזוכה בפרס השני במסלול הדאבל לוטו. הזוכה בשנות ה־60 לחייו, נשוי + ילדים ונכדים, מתגורר בצפון הארץ ועוסק בתחום הנדל"ן, נוהג במהלך שלוש שנים האחרונות לשלוח טופס דאבל לוטו מלא (בעלות של 66 שקל) כמעט בכל הגרלה.

הזוכה סיפר: "יום לאחר ההגרלה הייתי בעבודה. רק בסוף היום התפניתי לבדוק את הטופס. בתחילה הייתי משוכנע שאני לא רואה טוב את המספרים המודפסים. הדלקתי את כל האורות בחדר רק כדי להיות בטוח שאני לא טועה. מיד התקשרתי לאשתי עדכנתי אותה. היא היתה סקפטית לחלוטין ואמרה לי 'אתה עובד עלי... בוא הביתה!'. וכך היה. הגעתי הביתה, נתתי לאשתי את הטופס שלי ואמרתי לה: 'תבדקי בעצמך'. רק אחרי שהיא ראתה בעיניה שאכן היא מחזיקה ביד טופס שזכה בפרס השני בהגרלה היא האמינה לי".
"עשינו קצת חושבים, והחלטנו שנכון לעכשיו נפקיד את הכסף בתוכנית חסכון למשך שנה. זה ייתן לנו עוד קצת זמן לעכל ולקבל החלטות. אין לנו תכניות מיוחדות מה היינו רוצים לעשות עם כספי הזכייה".
עוד שיתף הזוכה את אנשי מפעל הפיס כי בעברו הוא חי עם המשפחה בחו"ל. "הכרנו את החיים הטובים, מה שאומרים, אני יודע מה זה לחיות בשפע. ראינו וחווינו הרבה בחיים. לכן, זו הסיבה מדוע אני ואשתי לא התרגשנו יתר על המידה. ישנו טוב בלילה ולמחרת כבר היינו בעבודה. החיים ממשיכים, גם אם זוכים בלוטו. גם אני וגם אשתי מאוד אוהבים את מקום העבודה שלנו, ולא עולה אצלנו המחשבה לשנות משהו בתחום העיסוק. מה שכן, נרשה לעצמו להתחדש בכל מיני דברים קטנים בבית. אולי גם נצא יותר למסעדות. בלי קשר כבר תכננו חופשה משפחתית בחו"ל בקרוב, אז יש מצב שאולי נשדרג את הטיול".
כשנשאל אם בכוונתם לשתף אחרים בדבר הזכייה, ענה הזוכה: "החלטנו שבשלב זה לא נספר לאף אחד. כולל לא לילדים. אם הם יבקשו מאתנו עזרה כלכלית יהיה לנו איך לתת. מבחינתנו הכל שלהם"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נו באמת זה כבר מוגזם אס זןכה קינג בוכה (ל"ת)
    צרלי 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור