כסף וצרכנות

הרשת הודיעה שתסגור 150 סניפים: ואז ויתרה על 6.9 מיליארד דולר

לאחר שהודיעה רשת הענק שבכוונתה לסגור 150 סניפים, היום היא בישרה כי היא מוותרת על הצעת הרכש הענקית במיליארדים, מפסיקה את המו"מ ותפעל בינתיים לייצב את המצב במהלכים עסקיים אחרים
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock, freepik)
חברת מייסיס האמריקאית אשר נוסדה בשנת 1858 בניו יורק, מפעילה כיום כ-500 סניפים של בתי הכלבו ורשת בתי בוטיק בשם בלומינגדיילס, המפעילה יותר מ-30 סניפים. בנוסף, החברה רכשה בשנת 2015 את רשת הקוסמטיקה Bluemercury, המפעילה 160 סניפים.
לאחרונה הודיעה הרשת על הצעת רכש ענקית שקיבלה מחברת ארקהאוס ובריגייד, בגובה 6.9 מיליארד דולר, כאשר על פי הדיווחים,  מדובר במשא ומתן שארך מספר חודשים. היום (שני), דיווחה רשת התקשורת CNBC כי מייסיז החליטה לוותר על הצעת הענק, והרימה הרבה גבות.
לטענת מייסיז, היא אינה בטוחה במקורותיה הכספיים של הרוכשת הפוטנציאלית והחליטה להפסיק את המשא ומתן באופן חד צדדי. הדיווח הפתיע רבים מאחר ורק לאחרונה הודיעה הרשת שתסגור 150 סניפים, במטרה להתמקד בסניפים ומותגים רווחיים יותר.
הדבר קורה ברקע ניסיונותיו של המנכ"ל החדש טוני ספרינג, שנכנס לתפקידו רק בחודש פברואר, לשנות את פני החברה ואת המגמה שעוברת עליה בשנים האחרונות. בנוסף לסגירת הסניפים הרבים של הרשת, החברה החליטה כי דווקא תיפתח סניפים חדשים מהמותגים הרווחיים יותר, כמו בלומינגדיילס.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה