כסף וצרכנות

סבן אילבן תשתקם מהכישלון? זו התוכנית של הרוכשים בישראל

בעלי רשת החנויות "סבן אקספרס" רכשו חלק מסניפי "סבן אילבן", לאחר שזו רשמה כישלון והפסדים של עשרות מיליונים עבור הבעלים אלקטרה צריכה. כעת, מגלים אסף קמרי ואודי סעדה (בעלי סבן אקספרס) את התוכנית שלהם - והאמונה כי הרשת תתרחב באופן ניכר כבר בשנה הקרובה
מערכת ice | 
סבן אילבן (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
רשת החנויות סבן אילבן נחתה בישראל רק לפני מעט יותר משנה, אך תקופה זו הסתכמה בהפסדים בסך עשרות מיליוני שקלים עבור הבעלים אלקטרה צריכה. מתוך כך, החברה מכרה שמונה מסניפי הרשת סבן אילבן לרשת "סבן אקספרס", בבעלותה של אסף קמרי ואודי סעדה. האם יש סיכוי שהרשת תתרומם מחדש או שמא מדובר בכישלון נוסף?
בריאיון שנערך ב-ynet, הסבירו הבעלים על הסיבה בגינה בחרו להתעקש על קנייה של רשת שנכשלה. לדבריהם, היו רק שני סניפים שמיקומיהם היו "גרועים", ואותם הם ביקשו שלא לרכוש. עוד הם הוסיפו כי אין להם כלל התחייבות למכור את מוצרי סבן אילבן בסניפים החדשים, כך ש"תמהיל המוצרים ישתנה". כמו כן, הסבירו כי "נקודת המוצא שלנו היא שהצרכן הישראלי שמגיע אלינו רוצה לגעת במוצרים שהוא מכיר, בטורטית, בבמבה, בקוקה קולה. אנחנו גם יודעים לבצע התאמה בתמהיל המוצרים בין מיקום הסניף לצורכי לקוחותיו".
נזכיר כי רשת חנויות הנוחות סבן אקספרס, שנפתחה רק בשנת 2021 ולה כ-113 סניפים בישראל, רכשה את סניפי סבן אילבן בסכום של כ-40 מיליון שקל, כאשר התכנון של סעדה וקמרי הוא להרחיב את הרשת לכ-200 סניפים עד סוף 2024.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה