כסף וצרכנות

מקס סטוק במהלך מרגש: זה מה שתוכלו לקבל ב-5.90 שקל

רשת מקס סטוק משיקה צמידי תרומה ייחודיים כאשר כל הרווחים יועברו לחיילים בודדים, את הצמידים ניתן להשיג באופן בלעדי ברשת מקס סטוק בעלות של 5.90 שקל בלבד
מערכת ice |  4
אורי מקס מייסד מקס סטוק (צילום רמי זרנגר, מירו ממן)
התקופה האחרונה לא מפסיקה להוכיח לנו כמה משמעות יש לרוח הישראלית ולאחדות שבתוכנו. גם אתם יכולים לתרום ולתמוך בחיילים הבודדים עם קולקציית הצמידים החדשה והמרגשת של רשת מקס סטוק, כאשר כל הרווחים יועברו לעמותת "הבית לחיילים הבודדים".
הצמידים, המעוצבים בהשראת הרוח הישראלית החזקה והמאוחדת, עשויים מרצועה דמוית עור שאת מרכזה מעטר מגן דוד קטן בצבעי כסף או זהב והם מגיעים ב-8 צבעים קלאסיים: כחול כהה, חום, שחור, צהוב, אבן, בורגנדי, כחול טורקיז ואדום. את הצמידים ניתן להשיג באופן בלעדי ברשת מקס סטוק בעלות של 5.90 שקל בלבד. 

חייל בודד הוא חייל שעזב את הארץ שגר בה כדי להתגייס ולשרת את המדינה שלנו, או שמדובר בחייל שהמשפחה שלו עזבה אותו כי החליט להתגייס. בדיוק לשם כך הוקם 'הבית לחיילים הבודדים' בעיר התחתית בחיפה. באזור  מתגוררים מאות חיילים בודדים והבית הנמצא ברחוב הנמל, במיקום מרכזי ותחבורתי בעיר התחתית, מהווה עבורם כתובת בכל עניין. במקום יש להם אפשרות לקיים ארוחות שישי, חוגים משותפים, מפגשים, ארוחות, מסיבות, לנוח וכמובן לקבל ארוחה חמה ללא עלות.
חברת מקס סטוק עוסקת במסחר קמעונאי באמצעות הפעלת רשת חנויות דיסקאונט תחת השם – Max כאן קונים בכיף ו-Max 20 למגוון רחב של מוצרים לבית במחירים אטרקטיביים. הרשת מונה 65 סניפים בכל רחבי הארץ, מקריית שמונה ועד אילת, כאשר בשנים האחרונות הרשת צומחת ומתפתחת ומרחיבה את נוכחותה גם באזור הדרום , השרון והצפון עם סניפים חדשים המהווים מתחמי קניות ומעניקים לקהל הלקוחות חוויית קנייה עוצמתית ופתרונות צרכניים שווים לכל נפש. הסניפים החדשים משתרעים על פני 2000-4000 מ"ר . בין סניפיה  העתידיים  של הרשת מתוכננים סניפים בעלי שתי קומות  - לחוויית קנייה מהנה במיוחד.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    התרגשתי! (ל"ת)
    מקסית 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    בוא נראה אתכם מוכרים לחם וחלב ב 5.90 (ל"ת)
    אא 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אא
    אורית 04/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שלא עושים תמיד יש,כאלה עם תגובות,עלובות,כמוך,אא
    סגור
  • 1.
    מטרה יפה ונעלה
    אילן 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תמונה של הצמיד ?
    סגור