כסף וצרכנות

המחירים בספאר נחשפים: האם יש תחרות לרמי לוי וקרפור?

על פי הבדיקה שערכו בישראל היום עם סל מוצרים אחיד, רמי לוי הייתה הסל הזול ביותר עם מחיר של 1,038.59 שקלים בעוד שופרסל דיל, היייתה היקרה ביותר עם עלות סל של 1,135.94 שקלים. פער של 9.37% בין הרשתות, ספאר למען האמת ממוקמת רק שישית מתוך שמונה הרשתות בבדיקה
מערכת ice |  3
סניף ספאר (צילום יחצ)
בקול תרועה רמה, רשת "ספאר" הבינלאומית פתחה רשמית בישראל את הסניף הראשון שלה דווקא בעיר כפר סבא, כשאחד נוסף בבאר שבע בדרך. אבל האם הרשת המתעתדת לפתוח 35 סניפים תוך זמן קצר באמת משתלמת לכם כלקוחות?
בישראל היום ערכו בדיקה של כלל חוויית הקנייה וגם המחירים ונטען כי הסניף אמנם מרווח, כולל בית קפה, מתחם בירה מקורר, עמדת חיתוך פירות וירקות, והפתעה בדמות מסלול באולינג באורך שבו אפשר לשחק לאחר הקנייה.

על פי הבדיקה שערכו עם סל מוצרים אחיד, רמי לוי הייתה הסל הזול ביותר עם מחיר של 1,038.59 שקלים בעוד שופרסל דיל, היייתה היקרה ביותר עם עלות סל של 1,135.94 שקלים. פער של 9.37% בין הרשתות, ספאר למען האמת ממוקמת רק שישית מתוך שמונה הרשתות בבדיקה.
בדיקת ישראל היום מצאה כי הסל בספאר היה יקר ב־6% מזה של רמי לוי, וב־3.2% מזה של רשת יוחננוף. בבדיקה נמצא גם כי ויקטורי, קרפור מרקט ומחסני השוק היו זולים יותר. בבדיקת המותג הפרטי של ספאר, שכולל 750 מוצרים מיובאים, נמצאו כמה מוצרים שהיו זולים יותר מהמתחרים.
מרשת ספאר נמסר: "אנו מעריכים את רשת יוחננוף כרשת הטובה ביותר בישראל כיום, ולכן בחרנו להיצמד למחירים שלה, הנמוכים וההוגנים. ככל שיש פער, הוא נובע מטעות טכנית בלבד ונדאג לתקנו. אנו מניחים שאם היתה השוואה של חוויית הקנייה, ספאר היתה מובילה בעשרות אחוזים מול הרשתות האחרות. נברך כל רשת שתקדם את חוויית הסדר, הניקיון והשירות. אנו מאמינים שבתוך כמה שנים רשתות נוספות יצליחו לתת חוויה בינלאומית אמיתית".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עוד לא נכנסו כבר מחרטטים (ל"ת)
    משה 03/2024/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    הבעיה זה מחסור בסניפים בתוך הערים
    Mtlk 03/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שם גם אפשר למכור במחיר טוב יותר מהלקוח.שמחפש איכות וזמינות.מול לקוחות שמגיעים לאישורי השנה ששם למחיר משמעות רבה יותר.בבחינת טרחתי לכן אני מצפה ליותר.ושם התחרות מעיפה אנשים בכמיות גדולות עם כל כניסה.לכן עדיף לרשתות לנסות להתמקד יותר בתוך הערים.כולל בחינת הקמת סניפים חדשים.
    סגור
  • 1.
    ממתי יש ספאר בישראל? אני מפספס משהו? (ל"ת)
    חסוי 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור