כסף וצרכנות

רשת SPAR נפתחת רשמית בישראל: כך ייראה הסניף הראשון

רשת הסופרים הבינלאומית SPAR שפועלת ב-48 מדינות ברחבי העולם, משיקה את פעילותה בישראל. תפתח סניף ראשון ב-19.3 בכפר סבא,  הסניף שיפתח בשטח של 2,500 מ״ר, וכן עם 750 מוצרים שונים של המותג הפרטי של SPAR שיובאו מכל העולם וכן מוצרים רבים שיוצרו עבור הרשת על ידי יצרנים וחקלאים ישראלים
מערכת ice |  5
עמית זאב (צילום טל פלינט, יחצ)
הסניף הראשון של רשת SPAR ייפתח לאחר אירוע ההשקה בהשתתפות בכירי המשק ושותפי הדרך של רשת הענק שמגיעה ישראל בערב ה-18.3 ולקהל הרחב למחרת  ב-19.3 כשייפתח הסניף הראשון בכפר סבא.
החנות של SPAR מתקדמת טכנולוגית ותכלול את הטכנולוגיה הישראלית החדישה ביותר. היא תכלול שורה של מדורים ומחלקות, הסניף הראשון נפתח עם 750 מוצרים שונים של המותג הפרטי של SPAR שיובאו מכל העולם וכן מוצרים רבים שיוצרו עבור הרשת על ידי יצרנים וחקלאים ישראלים.
מדי שבוע, יגיעו מוצרים חדשים אל המדף מכל העולם לרבות מוצרים כחול לבן של יצרנים קטנים אשר לא נמצאים כיום בשום סופרמרקט בישראל. בכוונת SPAR ישראל להגיע לכ-2,000 מוצרים בתוך כ-3 שנים.
 
מנכ״ל ובעלי SPAR ישראל, עמית זאב: ״לאחר שנה וחצי של עבודה אינטנסיבית, שכללה בין היתר ביקורים בסניפי SPAR ברחבי העולם ובחירת המוצרים המתאימים ביותר לצרכן הישראלי במחירים ההוגנים ביותר והשקעה בכל פרט בעיצוב החנות והמחלקות השונות, הבוקר אנו גאים ונרגשים לחנוך את הסופרמרקט הראשון של SPAR בישראל".
עוד הוסיף: "זהו תחילתו של מסע לקראת הקמת 10 חנויות נוספות ברחבי הארץ ובסך הכל 35 חנויות בתוך כחמש שנים. אני מודה לצוות יוצא הדופן שלנו של עובדים, ספקים ונותני שירות שאימצו את החזון של קמעונאות מזון בינלאומית מתקדמת ושוויונית".
עוד הוסיף: "אנו מאמינים שתמיכה בחקלאות מקומית היא חיונית ודוגלים בהכללה של יצרנים קטנים ובינוניים על מדפי החנויות לצד מוצרים מהיצרנים הגדולים בעולם. החנות מציגה בגאווה מאות מוצרים מתוצרת מקומית ופריטים שטרם נתקלו בסופרמרקטים אחרים. אנו מתחייבים לתת שוויון הזדמנויות ליזמים ויצרנים קטנים בתחום המזון והצריכה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    חבל
    נפי 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם היו מוותרים על השטות של הכשרות ופותחים את הסניפים כול יום הרבה יותר אנשים היו מגיעים וזונכים את הרשתות היקרות קשת טעמים וטיב טעל
    סגור
  • 4.
    כל הכבוד! כן ירבו ויצליחו!
    ירון 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד עלו והצליחו והרחיבו לכל חלקי ארצנו. ממליץ לקדם מוצרים ומחלקות גם לאוכל לא רגיל, כלומר מחלקה ללא גלוטן, מחלקה ללא סוכר וכו' או רק לסמן בהדגשה לאנשים שזקוקים למוצרים כאלו דוקא. שיהיה יותר מודעות לאוכל בריא ואוכל "אלטרנטיבי". בקרוב מאוד חשוב אוכל כשר לפסח ללא חששות. בשעה טובה
    סגור
  • 3.
    מחירים שפויים לפחות באירופה
    יגאל 03/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדוגמא תה המון טעמים באיכות טובה חצי מחיר מויסוצקי.
    סגור
  • 2.
    צריך להביא עובדים אירופאים שיודעים לעבוד ולמלא כל סחורה
    אזרח 03/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במדפים שלא יהיו רקים, ב SPAR בגרמניה כל פעם שנכנסתי איזה יופי, אין חורים במדפים כל שעה, שם יודעים לעבוד.
    סגור
  • 1.
    אם לא יביאו מוצרי חלב, דגים מחו"ל
    אזרח 03/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם יש ל SPAR תקציב לקנות מחלבות בישראל, מפעלי דגים ובשר ולהפוך אותם לשם SPAR בארץ לשנות נהלים במפעלים ובמחלבות, עם פחות הוצאות תפעוליות מיותרות ולהוריד מחירי מזון עם / בלי כשרות. בהצלחה.
    סגור