כסף וצרכנות

רשת ההמבורגרים האהובה עושה מהפכה: המחירים יושפעו לפי ביקוש?

רשת ההמבורגרים האמריקאית "וונדיס" הודיעה כי היא מתחילה לתמחר את המניות שלה על פי שעות עומס וביקוש, כך שבשעות בהן ישנו עומס, המחירים יעלו. אז איך זה יעבוד והאם זה יגיע בקרוב גם לישראל?
מערכת ice | 
המבורגר (צילום pexels, freepik)
רשת ההמבורגרים האהובה "וונדיס", שהוקמה בארצות הברית ופועלת כיום בכל העולם, יצאה בהחלטה דרמטית במיוחד שעשויה להשפיע על המחירים השוק העולמי, אחרי שהודיעה כי היא משנה את תמחור הארוחות שלה לפי ביקושים.
מדובר למעשה במדל תמחור שהוא דינמי, כך למשל, אם תאכלו ברשת "וונדיס" בשעות הצהריים, בהן הביקוש נמצא בשיאו, תאלצו לשלם יותר עבור ארוחת ההמבורגר שלכם. התוכנית של הרשת צפויה להתחיל כבר החל משנת 2025, והיא עשויה להשפיע גם על המחירים של הרשתות המתחרות. מדובר בבשורה כואבת במיוחד לכיס של הצרכנים. יהיה מעניין לראות אם בעקבות כך רשתות נוספות ברחבי העולם, וגם כאן בישראל, ישנו את רמות התמחור שלהן לפי ביקוש.
מנכ"ל הרשת, קירק טאנר, הכריז על הצעד הדרמטי של הרשת בשיחה שערך עם המשקיעים. לטענתו, הרשת מתכננת השקעת ענק של 20 מיליון דולר, במסגרתה היא תרכוש לוחות שיעדכנו בזמן אמת את המחירים על פי הביקוש. תחילה, המהלך יחול רק על השוק בארצות הברית, כשבהמשך הרשת מתכננת להשקיע 10 מיליון דולר נוספים כדי לרכוש את אותם לוחות ולהתקינם גם בסניפים שלה ברחבי העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה