קריירה ולימודים

אסון בחגיגות חברת הענק: המנכ"ל צנח אל מותו במסיבה הראוותנית

המנכ"ל סנג'אי שאה יחד עם נשיא החברה, היו בתוך כלוב מברזל שאמור היה לנחות על הבמה אבל הכבל שהחזיק את הכלוב נקרע באוויר והם נפלו מגובה של כמעט שתי קומות, כך על פי דיווח של "טיימס אוף אינדיה" בסוף השבוע האחרון
מערכת ice |  3
משבר בהיי-טק (צילום shutterstock, freepik)
אסון וטרגדיה ענקית בחגיגות אירוע 25 שנים של חברת ויסטקס אסיה פסיפיק. המנכ"ל של חברת ההייטק נפל מגובה רב במופע אימים לעיני עובדי החברה, מגובה של 4.5 מטרים בתקלה חריגה שהביאה למותו הטראגי.
סנג'אי שאה, יחד עם נשיא החברה, היו בתוך כלוב מברזל שאמור היה לנחות על הבמה אבל הכבל שהחזיק את הכלוב נקרע באוויר והם נפלו מגובה של כמעט שתי קומות, כך על פי דיווח של "טיימס אוף אינדיה" בסוף השבוע האחרון.
 
כרגע, גורמי אכיפה רשמיים חוקרים את האירוע ואת המתקן שנשבר באוויר והביא לאסון הנורא. מהחברה נמסר לתקשורת: "הורדה של שאה וראג'ו מהכלוב אל הבמה היה אירוע מתוכנן כדי להתחיל את החגיגות".
שאה שהקים את החברה ב-1999, יליד מומבאי שבהודו, שהיגר לאמריקה יותר מעשור לפני שייסד את החברה כדי ללמוד בבית הספר לעסקים של אוניברסיטת ליהי, שם סיים תואר שני במנהל עסקים. מדובר גם בפילנתרופ המוכר במדינה שאמון על לא מעט תרומות משמעותיות שהביאו לשיפור חיים של הזקוקים לכך.
תיעוד מהאירוע:
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חבל, אנשים טובים, זאת הבעייה בראוותנות (ל"ת)
    מאיר 01/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    4.5 מטר
    ייי 01/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה 2 קומות????
    סגור
  • 1.
    טל גולדשטיין ועמי כחלון- ברכות !
    Mirie 01/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אכן מדובר בשמי אנשים נפלאים , נגישים לדיירים . אני מאחלת להם בריאות איתנה ברכה והצלחה . מחכה כבר שהפרוייקט שלנו ברחוב לה גווארדיה בתל אביב ייצא לדרך -הריסה ובנייה עוד השנה . ברכה והצלחה לכם אנשים יקרים.
    סגור