קריירה ולימודים

הקורס היוקרתי של הממשלה הסתיים: אלו המצטרפים חדשים למינהל סחר חוץ

10 צוערות וצוערים מהקורס של משרד הכלכלה והתעשייה מצטרפים היום למינהל סחר חוץ ויצטרפו בשנים הקרובות לנציגים של המינהל בבירות הכלכלה בעולם. ניר ברקת: ״אני מברך את הנספחים הכלכליים החדשים שיצטרפו לחזית הכלכלית של המדינה"

מערכת ice | 
צילום סבין שטרנברג
בסיום 4 חודשי הכשרה, 10 צוערים וצוערות ציינו אמש (7.1.24) בטקס רשמי, את סיומו של קורס הצוערים להכשרת נספחים כלכליים של מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה. הקורס, שנמשך 17 שבועות, הוא השלב הראשון בתהליך ההכשרה לתפקיד הנספח\ת הכלכלי\ת. בין המסיימים- 5 נשים ו-5 גברים, אשר מגיעים מרקעים מקצועיים מגוונים כגון עריכת דין, ראיית חשבון, הייטק, ארגונים בינלאומיים, מחקר אקדמי והשירות הציבורי.
עם סיום הקורס, משתלבים הצוערים להמשך תהליך ההכשרה במחלקות השונות במינהל סחר חוץ שבמשרד הכלכלה והתעשייה, והחל מהיום ייקחו חלק בעבודת המינהל, הכוללת בין היתר קיום משא ומתן על הסכמי אזור סחר חופשי; שיפור הסכמי סחר קיימים; פעילויות שונות לקידום היצוא הישראלי, בהן תערוכות בארץ ובחו”ל ומשלחות עסקיות ועוד. תהליך ההכשרה עתיד להימשך כשלוש שנים, במהלכן ירכשו הצוערים מיומנויות וידע מקצועי, יחד עם כלים לניהול ומנהיגות אשר יסייעו להם בתפקידם בקידום הכלכלה והתעשייה הישראלית ברחבי העולם באמצעות הגברת היצוא ומשיכת השקעות זרות. 
שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת: ״מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה הוא מהסודות המוצלחים ביותר של מדינת ישראל. אני מברך את הנספחים הכלכליים החדשים שיצטרפו לחזית הכלכלית של המדינה. בתקופה הזו יש לכם שליחות כפולה, אתם שליחים במובן הכלכלי והעסקי ופועלים כדי להגדיל את הייצוא שלנו, ומצד שני אתם מייצגים את מדינת ישראל בעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה