כסף וצרכנות

בנק מזרחי טפחות מגייס תרומות: מי יקבלו 1.7 מיליון שקל?

בנק מזרחי טפחות ועמותת "שמחה לילד" בשיתוף פעולה מרגש למען ילדים חולים גייסו למעלה מ-1.7 מיליון שקל  לילדים חולים. מזרחי טפחות מקיים קשר חם עם עמותת "שמחה לילד" מזה למעלה מ-12 שנים ומתגייס לסייע לעמותה בביצוע התרמות באמצעות המרכזים הטלפוניים
מערכת ice |  6
בנק מזרחי טפחות (צילום shutterstock)
עמותת "שמחה לילד" יצאה בקמפיין לגיוס תרומות בחודש דצמבר, ובו נאסף בסיוע עובדי בנק מזרחי טפחות, סכום מרשים של למעלה מ-1.7 מיליון ש"ח. במהלך שני ימי התרמה אינטנסיביים, התנדבו עובדי הבנק במרכז הטלפוני של סקטור בנקאות ישירה במטה הבנק בלוד, על מנת לסייע לעמותה לגייס תרומות מהציבור. כך, בהצלחה מרובה, הצליחו לעבור את היעד המקורי של הקמפיין, אשר עמד על מיליון וחצי ש"ח.
מיטל הרוש, מנהלת חטיבת הון אנושי ומשאבים בבנק מזרחי-טפחות, ציינה: "אנו גאים לקחת חלק בקמפיין התרומה המוצלח. זוהי הזדמנות נפלאה עבורנו לתרום לקהילה ולחבר בין העובדים שלנו למטרה חשובה של סיוע לילדים חולים ובני משפחותיהם".

עוד הוסיפה: "שמחנו לראות את המסירות והמאמץ שהעובדים שלנו השקיעו במהלך התנדבות למען הילדים החולים. אנו מעריכים מאוד את הקשר הארוך והפורה עם העמותה ומצפים להמשיך ולקדם יחד פרויקטים למען הקהילה".
ינון כהן, סמנכ"ל עמותת "שמחה לילד", הוסיף:  "זכינו, גם השנה, להתארח במרכז המכירות של בנק מזרחי טפחות בלוד ולהכיר את הצוותים המופלאים, אנשים שחוו בעצמם אובדן קרוב ובכל זאת היו שם בשבילנו. נהנינו מאוד לראות את החיבור המיידי של הבוגרים שלנו יחד עם הבנקאים- ההוכחה הכי טובה שמוגבלות פיזית היא לא חסם לקשר חברי וטוב. תודה על קשר ארוך שנים שמשתבח כל הזמן."
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    כל הכבוד כמו שצריך ?? (ל"ת)
    נועה 01/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    מזרחי טפחות
    משה 01/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתם אלופים !
    סגור
  • 4.
    אלופים
    משה 01/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה שאכפת לכם ! אלופים !
    סגור
  • 3.
    בנק מעולה. יוזמה מבורכת (ל"ת)
    עינת 01/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד
    מור 01/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה יוזמה מהממת!
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד
    מור 01/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה יוזמה מהממת כל הכבוד!
    סגור