בארץ

ברקת נגד גנץ: "שבוי בקונספציה השגויה שהוא אחד מאבותיה"

"הקונספציה" הביטחונית והמדינית בה ישראל הייתה שרויה לפני אירועי ה-7 באוקטובר, היא אחד הנושאים המדוברים מאז המלחמה. בפוליטיקה הישראלית כהרגלה, זריקת השמות בחיפוש האשמים מתגברת מדי יום, השר ברקת תוקף את גנץ ומאשים אותו שהוא אחד מאבותיה
מערכת ice | 
בני גנץ (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, תומר נויברג)
שר הכלכלה והתעשייה, ניר ברקת, תקף אתמול (ראשון) את השר בקבינט המלחמה בני גנץ, בפרסום שהעלה לחשבונו ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר). ברקת תוקף את גנץ, על רקע הביקורת העזה שהוא משמיע על הלחימה ברצועת עזה.
מזה מספר ימים שברקת טוען כי אופי הלחימה השתנה ואף אמר כי "אנחנו מרחמים יותר מדי" ודואגים לחיי העזתים על חשבון חיי חיילינו. הביקורת נשמעת ברקע הימים האחרונים והקשים, בהם התבשרנו על מותם של לוחמים רבים, במהלך הקרבות העזים ברצועת עזה.
רבות דובר מאז בוקר ה-7 באוקטובר על ה"קונספציה" שבה היו שבויים רבים מאזרחי ישראל וגרוע מכך, רבים בדרג המדיני והבטחוני. האשמות רבות נזרקו על האחראיים לקידום ושימור הקונספציה הזו ולפי דבריו של ברקת, גנץ הוא ללא ספק "אחד מאבותיה".
בני גנץ חוטף ביקורת רבה על הקונספציה המדוברת, בעיקר כי כשהיה שר הביטחון בממשלת בנט-לפיד, אירח את מנהיג הרשות הפלסטינית אבו מאזן, בביתו שבראש העין. בנוסף לכך כי בעבר התבטא גנץ על הצורך בחיזוק הרשות.
בציוץ שפרסם כתב השר ברקת: "לצערנו בני גנץ עדיין שבוי בקונספציה השגויה שהוא אחד מאבותיה. דווקא ממנו הייתי מצפה למידה של צניעות והקשבה לביקורת עניינית והבנה שחיי לוחמינו חשובים יותר מחיי העזתים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה