קריירה ולימודים

ביטוח לאומי מחלק מענקים: למי ייכנס מחר הכסף לחשבון?

תשלום קצבאות הנכות שהועבר בפעם האחרונה ב-28.11, ייכנס בחודש הנוכחי כבר מחר (חמישי) אל חשבונות הבנקים של הזכאים לקצבאות, זאת במקום ה-28.12
מערכת ice |  1
מענקים מביטוח לאומי (צילום shutterstock, Magma Images)
ייתכן שגם לכם מגיע, כדאי שמחר תבדקו בחשבון הבנק. כשהמלחמה כבר ביומה ה-75, ביטוח לאומי ממשיך לספק הקלות חדשות בצל 'מלחמת חרבות ברזל'. כאשר תשלום קצבאות הנכות שהועבר בפעם האחרונה ב-28.11, ייכנס בחודש הנוכחי כבר מחר (חמישי) אל חשבונות הבנקים של הזכאים לקצבאות, זאת במקום ה-28.12.
יש לציין כי הקצבאות שיוקדמו בשבוע מהמועד המקורי, הן הקצבאות ארוכות הטווח כגון קצבת נכות, ילד נכה, שר”מ (שירותים מיוחדים), ניידות, נפגעי עבודה, שיקום, אזרח ותיק, שארים, מזונות, סיעוד ואסירי ציון.

על פי אתר 'שווים', בארגון “נכה לא חצי בן אדם” עידכנו לא הצליחו להקדים את העברת הקצבאות החודש: “הקצבאות ישולמו כרגיל ב-28 לחודש, נמשיך לנסות, אבל אין הרבה סיכויים שזה יקרה. בחודש הבא הקצבאות כן יוקדמו לתאריך 21.12, ואנחנו מקווים שזה יסייע לכם”.
על פי עדכון נוסף שנמסר מ”נכה לא חצי בן אדם”, בחוק הנכים הוצמדה קצבת הנכות לשכר הממוצע במשק. הקצבה אמורה לעלות מדי שנה בהתאם לעליית השכר הממוצע ולכן בחודש ינואר זה יקרה וזאת למרות מלחמת “חרבות ברזל”. התעריפים החדשים יפורסמו בקרוב על ידי משרד האוצר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה עם אזרחים ותיקים מדוע לא מעלים להם ודואגים להם
    יעל 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פשוט מזניחים את המבוגרים פשוט בושה איזה סכום זעום שאיתו הם אמוריםלחיות ממש בושה
    סגור