קריירה ולימודים

הבינה המלאכותית בשוק העבודה: המנהלים מתלהבים, העובדים פחות

סקר חדש שנערך על ידי זום, חושף כי 73% מהמנהלים עושים שימוש בבינה מלאכותית כמעט יומיומי, לעומת 32% מהמועסקים שלהם. עוד עולה כי מרבית המנהלים (90%) מדווחים כי הם מרגישים נוח להשתמש ביישומי בינה מלאכותית לעומת 65% מהעובדים 
מערכת ice | 
בינה מלאכותית (צילום shutterstock)
לאור הפופולריות הגוברת של השימוש בבינה המלאכותית בקרב ארגונים ועסקים, נערך סקר בינלאומי שיצא לבחון כיצד מנהלים ועובדים משתמשים בחידושי הבינה המלאכותית בעבודה השוטפת. הסקר, מגלה כי הדעות חלוקות: 82% מהמנהלים מדווחים כי הם נלהבים ביותר מהשימוש בבינה מלאכותית בהשוואה ל-57% מהעובדים.
זאת ועוד: 73% מהמנהלים עושים שימוש ביישומי בינה מלאכותית כמעט בכל ימות השבוע, בעוד רק 32% מהעובדים עושים זאת. רוב המנהלים בסקר (90%) מדווחים כי הם מרגישים נוח להשתמש ביישומי בינה מלאכותית לעומת 65% מהעובדים מהשורה.
הסקר נערך על ידי חברת המחקר Morning Consult בהזמנת חברת זום, ולקחו בו חלק מעל 11 אלף איש מרחבי אירופה, יפן, סינגפור ואוסטרליה. על פי ממצאי הסקר, בעוד העובדים עושים שימוש בבינה מלאכותית בעיקר להגברת יעילות ואוטומציה של תהליכי עבודה, המנהלים שלהם רואים בבינה מלאכותית כלי עזר אפקטיבי במהלך קיום שיחות ועידה ולאחריהן. המשתמשים בבינה מלאכותית מכל קבוצה מסכימים כי הבינה המלאכותית תורם ביותר לחסכון בזמן.
כאשר נשאלו המנהלים מדוע לדעתם ניצבים העובדים מול מחסום בבואם לעשות שימוש בבינה מלאכותית, העריכו 71% מהם כי מדובר בקושי להיגמל מביצוע עבודה בדרך מסוימת וחשש מדרכים חדשות. 69% מהם אף העריכו שצוות העבודה בארגונים כלל לא יידעו כיצד להשתמש בכלי בינה מלאכותית שכן הם ״לא מרגישים בנוח מול טכנולוגיות חדשות״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה