קריירה ולימודים

קיבלתם הודעה כזו מביטוח לאומי? מגיע לכם עד 5,000 שקל

הודעה בה נכתב: "בתחילת שבוע הבא הביטוח הלאומי יפקיד לחשבונך את החלק הראשון של  "מענק האיכלוס" עליו החליטה הממשלה לתושבי אשקלון", נשלחה לזכאים. אם קיבלתם כזו, אתם יכולים להיות זכאים לסכום שבין 1,000 שקל לאדם ועד 5,000 שקל למשפחה
מערכת ice |  8
מענקים מביטוח לאומי (צילום shutterstock, unsplash)
תשלום מענקי הסיוע לתושבי עוטף עזה המפונים נמצא בעיצומו ונכון להיום הועבר סכום כולל של כ-45 מיליון שקל לחשבונות הבנק של כ-20 אלף זכאים שבקשתם אושרה. בהתאם להחלטת הממשלה גובה המענק יעמוד על 1,000 שקל לאדם ועד 5,000 שקל למשפחה. בסך הכל הוגשו עד כה  כ-20.5 אלף בקשות, מתוכן כמה מאות בקשות נמצאות כעת בבחינה וטיפול. 
אמש (חמישי) נשלחו לעוד אזרחים מהאזורים המדוברים הודעה בה נכתב: "בתחילת שבוע הבא הביטוח הלאומי יפקיד לחשבונך את החלק הראשון של  "מענק האיכלוס" עליו החליטה הממשלה לתושבי אשקלון".

עוד הוסבר: "יתר המענק  ישולם בכפוף להצהרתכם  כי  יש בכוונתכם להתפנות מביתכם למקום שלא ממומן על ידי המדינה  ולטובת ביטחונכם האישי. לשירותכם, מידע נוסף קיים באתר של עיריית אשקלון וכן מוקד ייעודי לברורים שמספרו-  9835*. נאחל לימים שקטים ורגועים יותר, הביטוח הלאומי"
למענק זכאים תושבי העוטף המתגוררים מ-0 עד 7 ק"מ מהרצועה שפונו או התפנו מבתיהם החל מ- 7.10.2023. תהליך הגשת הבקשה הוא פשוט ונמשך דקות ספורות, אחד מבני הזוג ממלא טופס בקשה מקוון עבור התא המשפחתי. ילדים מעל גיל 18, גם אם מתגוררים עם ההורים, מגישים בקשה נפרדת למענק. לאור מורכבות  המצב, ניתן מענה פרטני ככל שנדרש למגישי בקשות.
 
הבקשות למענק מוגשות באתר רשות המסים ומטופלות תוך 3 ימי עסקים מהגשתן, ולאחר שהרשות מאמתת את חשבון הבנק של מגישי הבקשה. מוקד התמיכה של רשות המסים 4954*  נותן סיוע למגישי הבקשות ככל שנדרש.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    מענק אכלוס לאשדוד
    אשדודית 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה אם אשדוד לנו לא מגיע גם לנו אין ממד ואנחנו גם חטפנו וחוטפים אזעקות
    סגור
  • 7.
    מה עם שאר התושבים של אשקלון?!
    אשקלונית 11/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה שיש לנו ממ"ד, שראינו כבר כמה הוא "שומר" כאשר בסבב הזה הטילים חדרו ממ"דים על ימין ועל שמאל, אנחנו שומעים את האזעקה וקולות הנפץ בדיוק כמו מחוסרי הממ"ד חווים את האימה בדיוק כמוהם, פוסט טראומטים מבוגרים וילדים כאחד מרוב "החמאס הורתע" בשנים האחרונות. אני חולה במחלה קשה וסופנית שמחמירה בשל סטרס ומתח הרבה יותר מהר, אבל אין לנו אפשרות לממן מלון. העיקר? יש ממ"ד בושה למדינה, אני יבוא חשבון אחרי המלחמה, כאשר אני יגיד למס ההכנסה, לארנונה וכל מס מטומטם אחר שיחפשו אותו במרתפי הבנק ובכספות. הרי כסף יש שם, מה לא?! עד שחליתי קרעו לי אתה הכיס, אחרי שחליתי קרעו לי את הכיס ואת הנשמה. אלוקים ישלם לכל מי שמונע ממני ומילדי את המענק הזה, לראות את הפחד בעיניהם הקרועות של ילדיי, הבושה וההשפלה שחזרו להרטיב, ההסתרה של דברים שהתרחשו ועודם מתרחשים כדי לא להכניס את הציבור לפניקה ולשמור על מורל גבוה. רק שהמסריחים החנוטים בחליפות שוכחים שהשנה היא 2023, ולא 1973 אנחנו לא הורינו התמימים שהאמינו לכל השקרים שמרחתם אותם אז. העיקר הילדים והמשפחות של רוב המושחתים בכנסת אינם נמצאים בארץ, ואף עצמם לא פה לסבול ת-ת-ע-ו-ר-ר-
    סגור
  • 6.
    ללל
    רים 10/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ינמ
    סגור
  • 5.
    קיצבת שירותים מיוחדים וקיצבת אזרח וותיק
    אילנה 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    7 0
    למה לא מעלים את קיצבאות האזרחים הותיקים לשכר מינימום למה לא חושבים עלינו
    סגור
  • 4.
    מס' הכנסה
    שול 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עם תושבי אשדוד הותיקים
    סגור
  • 3.
    נצרת לקרום (ל"ת)
    אנדריא גוגי 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    נצרת לקרום (ל"ת)
    אנדריא גודי 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מה עם הפנסיונירים אזרחים ותיקים בכל המדינה מדוע
    יוסי 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    למה להם לו נותנים בזמן מילחמה לישרוד תנו להם גם ביטוח לאומי אויר נשימה מענקים לו יאומן
    סגור