קריירה ולימודים

מענק חדש עד 6,000 שקל: מי זכאים לקבל אותו מיידית?

מענק "יוקר מחייה" בסך של עד 6,000 שקל, ישולם לעובדי קבלני השירותים בתחומי הניקיון, השמירה והאבטחה, בחצרות הממשלה. זאת, בהתאם להנחיית שר האוצר, בצלאל סמוטריץ'
מערכת ice | 
מענקים (צילום shutterstock)
החשב הכללי, יהלי רוטנברג, הנחה היום (שלישי) את משרדי הממשלה לשלם מענק "יוקר מחייה" בסך של עד 6,000 שקל לעובדי קבלני השירותים בתחומי הניקיון, השמירה והאבטחה, בחצרות הממשלה. זאת, בהתאם להנחיית שר האוצר, בצלאל סמוטריץ'.
במסגרת הסכם המסגרת במגזר הציבורי שנחתם ביולי 2023, הוחלט על תשלום מענק של עד 6,000 שקל לעובדי המגזר הציבורי שנועד לסייע בהתמודדות עם יוקר המחייה. בהתאם להסכם הקיבוצי מפברואר 2016, עובדי קבלני שירותים בתחום הניקיון, השמירה והאבטחה, בהתקשרויות משרדי הממשלה, זכאים אף הם למענק זה.

המענק ישולם לעובדים אלו באמצעות המעסיקים שלהם במהלך החודשיים הקרובים.. המענק נועד לסייע לעובדים בהתמודדות עם יוקר המחייה, להבטיח שעובדים אלו יקבלו את ההכרה הראויה ולחזק אותם בעתות שגרה וחירום.
במקביל, החשב הכללי ומנהל רשות המסים, שי אהרונוביץ', הודיעו על האפשרות לבטח מטענים הנשאים על גבי כלי שייט באמצעות קרן מס רכוש. כחלק מהשפעות המלחמה על המשק, הודיעו חלק מחברות הביטוח המבטחות מטענים המיובאים למדינת ישראל או מיוצאים ממדינת ישראל על גבי כלי שיט, שההרחבות של פוליסת הרכוש הסטנדרטית כנגד סיכוני מלחמה וטרור עלולות להתבטל או להתייקר באופן משמעותי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה