קריירה ולימודים

המיליארדר שגדל עם משפחתו בדירת חדר מגלה את סוד ההצלחה שלו

איש העסקים והנדל"ן ביל קאמינגס מציין שעד היום, בעקבות ילדותו, הוא מורגל לחסוך. לצד זאת הוא חושף את התכונות שהביאו אותו להיות מנהל ומשקיע מוצלח
מערכת ice | 
ביל קאמינגס (צילום מתוך האתר הרשמי)
מיליארדר בן 86 שיתף את סודותיו לקריירה מוצלחת, על מנת שאחרים יוכלו לנסות ללכת בדרכו, אם ירצו בכך. איש הנדל"ן האמריקאי ביל קאמינגס הקים את החברה שלו - ששווה כיום מיליארד דולר - לפני יותר מ-50 שנה. הוא עדיין קוצר את פירות העץ ששתל אז בבוסטון, כתב ספר כדי לעזור לאחרים להבין איך הם יכולים לעשות את אותו הדבר.
לא תמיד היה לו כל כך מזל, הוא משתף, מכיוון שתחילת חייו הייתה הרבה יותר צנועה, שכן הוא חלק "דירה עם חדר שינה אחד" עם אחותו והוריו. אבל אחרי עשרות שנים של עבודה קשה, הוא ראה את החברה שלו הולכת וצומחת.
קאמינגס מייחס הרבה מהצלחתו לחוויות שעבר בצעירותו, שכן הוא עבד ב"המון עבודות קטנות", כך שזה העניק לו את החוסן שהיה צריך לו כדי להפוך למיליארדר. בריאיון לדיילי מייל, קאמינגס הסביר שהוא ואשתו לא חיים חיי מותרות, והם עדיין מצמצמים איפה שהם יכולים, למרות עושרם. הוא אמר ש"לימדו אותו חסכנות" והוא עדיין חי עם המנטליות הזו.

"לזהות את המזל כשהוא מגיע"
לדבריו של קאמינגס, כדי להצליח, לא צריך להירתע מעבודה קשה. בספרו Starting Small and Making it Big הוא כותב: "אין דבר חשוב כמו עבודה קשה, רצון, התמדה ומסירות". והוא גם חושב שאי אפשר לפתח ולבטא את התכונות האלה בעבודה מהבית, וקובע שהזמן במשרד הוא חשוב.
 
הוא מוסיף שיכולת לפתרון בעיות, חיונית כדי להפוך למנהל ומנהיג. זאת מכיוון שאדם צריך להיות מסוגל להתמודד עם בעיות כשהן מתרחשות באופן בלתי נמנע. קאמינגס כותב: "אחד הדברים החשובים ביותר שיש לזכור לגבי מזל טוב, הוא שעלינו לאמן את עצמנו ואת עמיתינו לזהות אותו כשהוא מגיע".
ביל גם מחפש במיוחד "שחקנים קבוצתיים" כאשר הוא שוכר אנשים שיעבדו אצלו, מכיוון שהוא רוצה שאנשים "יעבדו טוב עם אחרים", במקום כאלו שיש להם דרך פעולה של 'זאב בודד' במקום העבודה שלהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה