קריירה ולימודים

כישרון? המיליארדר חושף מה הוא באמת מחפש אצל מועמדים לעבודה

כישרון? איש הנדל"ן האמריקאי מגלה אילו תכונות חשובות בעיניו באיש עסקים, ובכלל בעובד טוב. "אם אתה לא באמת מתכוון ליהנות מזה, נגזר דינו של גורלך עוד לפני שתתחיל"
מערכת ice | 
ראיון עבודה (צילום freepik)
מה צריך כדי להצליח בעסקים? זו שאלה שאנשים רבים מתמודדים איתה, ותשובות טובות ניתן לחפש בין היתר אצל אנשים שכבר "עשו את זה". לאחרונה שיתף המיליארדר והפילנתרופ ביל קאמינגס כמה הרגלים שיכולים להוביל להצלחה, וגם חשף את התכונות שהוא מחפש אצל מועמדים לעבודה, כך דיווח הניו יורק פוסט.
כדי להגיע להצלחה, הוא יעץ לצעירים לחסוך כסף. ''תעבוד קשה ותחסוך את הכסף שלך. אל תבזבז אותו. צעירים רבים לא למדו לחסוך'', אמר לפוסט. הוא הוסיף שהוא ואשתו עדיין משתמשים בקופונים וטסים במחלקת תיירים, הכל בגלל שהם מאמינים בחיסכון בכסף.
כשדיבר על טיפים קריטיים לקבלה לעבודה, מר קאמינגס אמר שכמעסיק, הוא תמיד מחפש אנשים בעלי להט ונחישות. ''אין דבר חשוב כמו עבודה קשה, רצון, התמדה ומסירות. על אילו הנאות סרק אנחנו מוכנים לוותר כדי להשיג את מה שאנחנו באמת רוצים?'' אמר.

ביל קאמינגס (מתוך האתר הרשמי)
הוא גם אוהב להעסיק אנשים בעלי יושרה וכאלו המפגינים כבוד לאנשים סביבם. ''לכל האנשים יש כישורים ויכולות שונות, בדיוק כפי שלכולנו יש את הפגמים והחסרונות הייחודיים שלנו. עבוד באופן קבוע על פיתוח מערכת של ערכים חזקים, למרות שאנו עלולים ליפול באופן קבוע מהערכים הללו בחיי היומיום שלנו.''

יתרה מכך, המיליארדר שם עין על תכונות כמו "יכולת לכתוב היטב'', ''סקרנות אינסופית לגבי איך דברים עובדים'' ו''זיהוי בעיות והתמודדות איתן'', שהן תכונות אחרות של אדם מצליח, לדבריו.
"אם מישהו יכול לבטא את עצמו אם הוא יכול להעלות את מחשבותיו על הנייר, הוא כנראה חכם מספיק לעשות גם הרבה דברים אחרים", אמר מר קאמינגס.
לבסוף, הוא חושב שאדם צריך למצוא שמחה בעבודתו ולנצל הזדמנויות ככל שהן מגיעות. ''אהבתי את מה שעשיתי - באופן אופורטוניסטי ליצור ערך ומקומות עבודה - יותר מכל תשואה כספית. סוד היזמות הוא לעשות משהו שאתה מצפה לו כשאתה מתעורר בבוקר. אם אתה לא באמת מתכוון ליהנות מזה, נגזר דינו של גורלך עוד לפני שתתחיל", ציין.
ראוי לציין כי קאמינגס סיים את לימודיו באוניברסיטת טאפטס ב-1958 עם תואר ראשון בכלכלה והקים חברת נדל"ן משלו ב-1970, מה שהפך אותו מאוחר יותר למיליארדר. לפי הדיווחים, הפילנתרופ בן ה-86 מעולם לא לווה כסף, והצמיח את עסקיו רק מהכסף שלו.
מבניין אחד, הוא הגדיל את העסק שלו ל-''11 מיליון רגל רבוע של נדל"ן מסחרי ב-11 ערים ועיירות מצפון לבוסטון'', לפי אתר קאמינגס נכסים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה