קריירה ולימודים

ונדליזם בכיתה: תלמידים ריססו מורה עם מטף. צפו בתיעוד

במספר תיכונים ברחבי הארץ נפתחה שנת הלימודים עם התפרעויות של תלמידים: שכרות של שכבת י"ב, מקרי ונדליזם בכיתות ואפילו קטטה המונית שאילצה את התערבות המשטרה
מערכת ice | 
תלמידים (צילום shutterstock)
היום הראשון ללימודים בבתי הספר התיכונים ברחבי הארץ לא עבר חלק, אולם לא בגלל המורים אלא דווקא בגלל התלמידים: במספר בתי ספר ברחבי הארץ ארעו מקרי ונדליזם, ותלמידים רבים הגיעו ללימודים כשהם שיכורים – דבר שהפך למסורת בקרב תלמידי י"ב.
בחלק מהתיכונים לא לומדים בימי שישי ולכן הלימודים החלו אתמול (ראשון). בתיכון הרצוג בחולון ארע אירוע חריג כאשר במהלך שיחה של המורה עם התלמידים, הכין אחד מהם מראש מטף, והחל לרסס לעבר המורה – בעוד תלמיד אחר יורה בתותח קונפטי. המקרה שתוכנן מראש צולם על ידי התלמידים, והם העלו את התיעוד לרשתות החברתיות.

במקרה חמור אחר שארע בבית הספר ארז בעפולה, תלמידי חטיבת הביניים השחיתו שתי כיתות, באחת מהן הרסו ציוד ובשנייה ריססו ציורי גרפיטי.
בתיכון עמק החולה בכפר בלום פרצה קטטה אלימה בין תלמידים משכבת י"א לשכבת י"ב, משטרה הוזעקה לבית הספר ונאלצה להפריד בין הניצים. חמישה תלמידים עוכבו לחקירה.
 
בתיכון אורט קריית ביאליק הדליקו התלמידים אבוקות בכניסה לבית הספר. בתיכון במועצה האזורית מגידו נמצאו כ-40 תלמידים שיכורים ששהו במהלך הלילה באיזור בית הספר והשחיתו רכוש.
מעיריית חולון נמסר בתגובה לאירוע המטף כי "מדובר בכיתת שמיניסטים, שבשיעורי הפתיחה ביום הראשון ללימודים השמיעו את השיר 'אלף כבאים', ותוך כדי השיר אחד מהם הוציא מטף אבקת כיבוי אש שקנה מראש והתיז את האבקה לחלל הכיתה. מדובר במטף שעליו רשום 'אבקת כיבוי ידידותית לסביבה ואינה מסוכנת לבני אדם' ולכן מבחינתו ומבחינת התלמידים האחרים היה זה 'מעשה קונדס' שלא סיכן איש".
מתיכון הרצוג חולון נמסר: "הנהלת בית הספר רואה את המעשה בחומרה רבה והחלה מיידית בטיפול חינוכי ומשמעתי מול התלמיד והוריו וכן מול תלמידי הכיתה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה