קריירה ולימודים

בדרך לשביתה? שר החינוך במסר לא מעודד: "עד הבוקר נודיע"

פערים גדולים בין האוצר לארגון המורים על הסכם שכר חדש ושר החינוך קיש עדיין משאיר מקום לספק ולא משדר אופטימיות. האם מערכת החינוך בדרך לשביתה?
דוד זולדן | 
יואב קיש (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
בצל איומי השבתת התיכונים מצד ארגון המורים, שר החינוך יואב קיש הגיע לריאיון היום (רביעי) לוועידת החינוך של ynet ו"ידיעות אחרונות" והכריז: "המשא ומתן אינטנסיבי אבל הוא הדבר החשוב ביותר. בשיחות היום תתקבל החלטה - האם הגענו להסכם או לא, ונודיע על כך עד מחר בבוקר", אמר קיש בפתח הריאיון.
עוד ציין כי: "העלאת שכר למורים זה בעיניי דבר סופר חשוב ואני שותף מלא לארגון המורים בעניין הזה. אני מרגיש אופטימיות. הגדרנו את המתווה שבו יש פערים, ויש הבנה מה חשוב לכל צד ואיך אפשר לנסות לגשר על כך". קיש שידר בנימה אופטימית כי: "כשמסתכלים על כל הפערים אני חושב שאנחנו נמצאים בדרך טובה ואני מקווה שנצליח להבשיל את זה עוד היום".
משרד החינוך הציג אחר הצהריים (רביעי) לנציגי ארגון המורים ומשרד האוצר את המתווה של השר יואב קיש - ולפיו תינתן תוספת שכר של 2,000 שקלים לכל מורה. על פי המתווה, ייחתם עם ארגון המורים הסכם לשש שנים. עם זאת, המתווה עדיין לא הוסכם על הצדדים ועדיין קיימים ביניהם פערים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה