קריירה ולימודים

הגננות דורשות: שתפו אותנו בדיון על הצבת מצלמות בגני ילדים

ארגון גננות מחנכות, המייצג מאות גננות מהמגזר הציבורי, פנה לשר החינוך בדרישה להוסיף נציגה מטעמו לוועדה הדנה בהתקנת מצלמות בגני הילדים: "נוכל להציע פתרונות הולמים לנושא"
מערכת ice | 
מצלמות בגני ילדים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
ארגון גננות מחנכות מבית ההסתדרות הלאומית שלח הבוקר מכתב דחוף לשר החינוך יואב קיש ולמנכ"ל משרד החינוך אסף צלאל, בדרישה להשתתף בדיונים בנושא הצבת המצלמות בגנים המתקיימים בוועדת החינוך.
כך כתבו הגננות במכתב: "אנו, בארגון גננות מחנכות מבית ההסתדרות הלאומית, מייצגות מאות גננות במגזר הציבורי ופועלות באופן נמרץ להסדרת תנאי העסקתן ועבודתן של הגננות בכל המישורים, לרבות במישור הרגולטורי. יודגש כי יש לנו הידע המקצועי בד בבד עם ההיכרות המעמיקה עם ציבור הגננות במגזר הציבורי, ואנו בטוחות כי נוכל להציע פתרונות הולמים לנושא אשר יביאו לאיזון בין צרכי הגננות וזכותן לפרטיות ולבין הצורך האמיתי לדאוג ליקר לנו מכל – הילדים.

"הרינו לפנות אליך בבקשה לאפשר לנציגת ארגון גננות מחנכות להיות חלק מהוועדה האמורה ולהביא באופן אותנטי את קולן של הגננות בכל הקשור לנושא הצבת המצלמות בגנים".
בשבוע שעבר פורסם כי שר החינוך יואב קיש הורה על הקמת ועדה שתבחן את נושא הצבת מצלמות בגני העירייה ובגנים הציבוריים, אליהם הולכים ילדים בגילים 3-6. ועדה זו תתבסס על "מבחן השפה". משמע, אם הילד יכול להביע את עצמו ולספר שקרה לו מקרה אלימות בגן מצד הצוות, לא נדרשת מצלמה. אם אין ביכולתו להביע את האירוע במילים - תידרש מצלמה. בוועדה זו יישבו הורים, אנשי מקצוע ונציגים של הסתדרות המורים. כזכור, מי שהביעה התנגדות להרחבת החוק היא יו"ר הסתדרות המורים, יפה בן-דוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה