קריירה ולימודים

עומר אדם ויעל שלביה מפרגנים: תצוגת האופנה ההיסטורית נחשפת

מרגש: מעצבת האופנה אדר כהן, שאיבדה את ידה בתאונת דרכים קשה במקסיקו, השיקה את תצוגת האופנה הראשונה שלה בהופעה של אזמר אושר כהן בהיכל מנורה מבטחים, אליה הגיעו סלבס רבים, ביניהם עומר אדם ויעל שלביה
מערכת ice | 
אדר כהן (צילום יחצ סקופ)
רגע מרגש במיוחד התרחש לו אמש (שני) בפתיחת המופע של הזמר האהוב אושר כהן בהיכל מנורה מבטחים שבתל אביב - תצוגת אופנה ראשונה של אדר כהן, אשר איבדה את ידה בתאונת דרכים קשה מאוד במקסיקו, ומאז כבר הספיקה לככב במספר קמפיינים.
התצוגה של אדר כהן היא חלק מקמפיין גיוס תרומות לבית הילדים ״נווה חנה״, אשר בו גדלים ילדים ונוער בסיכון. בין הדוגמניות והסלבס שצעדו ולקחו חלק בתצוגה של אדר כהן היו: מעיין אשכנזי, שרית פולק, נעמה מריומה, טניה לאורן, ג'ני צ'רוואני, הילה רביבו, עדי עצמי ועוד. עוד נכחו בקהל והתרגשו מהרגע המשמעותי של כהן היו גם: עומר אדם ויעל שלביה, נועה קירל, סופי מצטנר, שרון אדם ועוד נוספים.
אושר כבן אירח על הבמה את הזמרים - מירי מסיקה, מושיק עפיה ושלומי סרנגה. עם מירי מסיקה ביצע את הלהיט הענק ״יש לך אותך״ (במקור של מירי ומיקה משה), ואילו עם מושיק עפיה ביצע כהן את ״שוברת שתיקה״ ועם שלומי סרנגה ביצע את ״חלום מתוק״.
ההשקה של אדר כהן (צילום: אור גפן)
ההשקה של אדר כהן (צילום: אור גפן)
עומר אדם ויעל שלביה בהשקה (צילום: אור גפן)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה