קריירה ולימודים

סמינר הקיבוצים פותחת מגמה ראשונה מסוגה עם מורה מפתיע

המגמה חדשה, בניהולו של יחזקאל לזרוב, תהיה הפעם הראשונה שניתנת אפשרות לסטודנטים ללמוד מחזאות לתואר ראשון
מערכת ice | 
סמינר הקיבוצים (צילום ויקיפדיה)
הפקולטה לאמנויות במכללת סמינר הקיבוצים מודיעה על פתיחת מגמה חדשה למחזאות, אשר תחל בשנת הלימודים האקדמית בניהולו של יחזקאל לזרוב.
נכון להיום, אין לימודי תואר ראשון או תעודה אקדמית בתחום המחזאות, למעט קורסים ייעודים במוסדות פרטיים, וזוהי הפעם הראשונה שניתנת אפשרות לסטודנטים ללמוד מחזאות לתואר ראשון.

במסגרת התוכנית נשלב את תלמידי המחזאות והכתיבה הדרמטית בשיעורי משחק, בימוי, עיצוב  במה, תנועה, תולדות התיאטרון, מוסיקה, פרפורמנס, ספרות, אמנות והפקה עם טובי המרצים בתחום.
בתוכנית נעודד כל תלמיד לפתח, למתוח ולהתנסות בקולו האישי ולחדד את מלאכתו, מתוך אהבה לתיאטרון והאפשרויות הטמונות בו. נציע תכנית מקיפה, מעניינת, דינמית וקפדנית המאתגרת, מעסיקה וחוגגת את המחזאי והכותב בכלל, לצד התמחות בחינוך כמקובל בסמינר הקיבוצים. 
אנו מזמינים את כל מי שעולם התיאטרון והכתיבה בדמו לבוא וללמוד מטובי המרצים לכתיבה בארץ: רועי חן, מאיה ערד יסעור, רועי מליח רשף, הדר גלרון, יונתן לוי, ירון אדלשטיין, נעה וגנר, כפיר אזולאי, שרה פון שוורצה, אריאל וולף, שי שבתאי, משה פרלשטיין, מיכל בן עמי, אביגיל גרין, רועי יוסף, דניאל כהן לוי, גיבסון הראל, אופיר דגן עמית זרקא ועוד.
יחזקאל לזרוב, מנהל בית הספר לאמנויות הבמה, סמינר הקיבוצים: "אני נרגש לקראת הרחבת תכני בית הספר לאמנויות הבמה, המקדש את מלאכת הבימוי והמשחק, גם למחזאות שהיא ללא כל ספק הצלע החסרה "בשילוש הקדוש" מחזה / בימוי / משחק. מחזה הוא אחד מכלי ההבעה החזקים ביותר שיש באמנות, ומחזה טוב מעורר את התת מודע אל המודע ומאפשר חוויה רגשית ואינטלקטואלית, ליצוק ערכים ולשנות תפיסות חברתיות, בצורה חשופה ונסתרת".
פרופ. אבנר פיינגלרנט, דיקן הפקולטה לאמנות, סמינר הקיבוצים: "הפקולטה לאמנויות בסמינר הקיבוצים מביאה היום את האלטרנטיבה העדכנית המרתקת והסוערת ביותר ללימודי אמנויות בארץ בתוך המרחב האקדמי ומחברת זאת בצורה אורגנית לחינוך. בפקולטה חמישה בתי ספר לקולנוע אמנות עיצוב מחול ואמנויות הבמה. מגמת המחזאות החדשה תחת ניהולו של  יחזקאל לזרוב אמן רב תחומי מהמובילים בארץ וראש בית הספר לאמנויות הבמה הינה יצירה נוספת מבית היוצר של בית הספר והפקולטה שמציעה תפיסה הוליסטית של יצירה חוויה התנסות העזה והעצמה לגעת בחומרים הרדיואקטיבים של הבמה באינטימיות לקראת הצעד הבא של היצירה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה