קריירה ולימודים
אל על מעל כולם: זה הפרס היוקרתי בו זכתה
חברת אל על זכתה בפרס הגיוס בכנס קהילת הגיוס של ישראל ובאות הוקרה על פרויקט הגיוס האחרון
הפרס לארגונים שהובילו פעילות מעוררת השראה בתחום, הוענק לאל על בקטגוריית "הטמעת טכנולוגיות גיוס", בזכות השיפורים והחידושים שהציגה החברה, בתהליך הגיוס והמיון ובתהליך קליטת עובד חדש אחרי משבר הקורונה, וכן, על איפיון והטמעה של מערכות גיוס חדשות שהפכו את התהליכים ליעילים ושיפרו את חוויית המועמדים והעובדים.
מערכת הגיוס "אדם טוטל" מקשרת בין מערכת הגיוס למערכת מל"מ HR. המערכת מאפשרת לבצע את תהליך הגיוס בשלמותו, כאשר המועמד מקבל לינק אליו הוא מעלה את כל טפסי הקליטה, כולל הצהרות שנדרש לחתום עליהן ומסמכים נוספים רלוונטיים. כל המידע מתממשק למערכת ה- HR בפשטות וקלות.
מתחילת שנת 2023 נקלטו לעבודה באל על 656 עובדים שעברו כ-32 קורסי קליטה והכשרה, מתוך 8,338 מועמדים שהגישו מועמדות לתפקידי שירות. מינואר עד מאי 23, נפתחו 152 מכרזים. מספר המשרות הפנויות באל על עומד כעת על 15. במהלך שנת 2022 גייסה אל על כ-1672 עובדים, בנוסף לעובדים שפוטרו בתקופת הקורונה וחזרו. כמו כן, הוציאה אל על 81 קורסי הכשרה, לעומת ממוצע של כ- 50 הכשרות בשנים קודמות. בשנת 2019, טרום הקורונה, אשר נחשבת שנת שיא בגיוסים, גייסה החברה 1,100 עובדים. זאת לעומת ממוצע של כ-900 עובדים בשנים אחרות.
לימור בוזגלו, סמנכ"לית משאבי אנוש באל על: "אנו שמחים ונרגשים על הזכייה בפרס הגיוס שכן, חוויית המועמדים והעובדים בחברה הן מטרות על בעשייה שלנו. מאז ומתמיד ובמיוחד לאחר משבר הקורונה, שמנו לעצמנו למטרה להוביל ולקדם את התחום, וכל זאת לא היה מתאפשר לולא הנבחרת האנושית המנצחת שלנו באל על. אל על מהווה דוגמה לחברה שרואה את העובד כמכלול ומקיפה אותו בתמיכה מתאימה בכל שלבי החיים בו הוא נמצא. נמשיך ונעשה את המיטב כדי שגם המועמדים וגם העובדים שלנו ירגישו הכי בבית בעולם".
עוד ב-
הזכייה בפרס הגיוס מגיעה לאחר זכייתה של אל על בחודש שעבר בשני פרסים בתחרות המי"ל למצוינות בשירות, בקטגוריית "השירות כשותף אסטרטגי" ובקטגוריית "השירות ביציאה ממשבר". בחודש מרץ האחרון התבשרה חברת אל על כי זכתה בפרס המלצת הצרכנים של BRAVO לשנת 2023, ובתחילת מאי זכתה אל על במקום הראשון במדד האמינות של גלובס וסטטיסטה. בנוסף, אל על זכתה, במשך שנתיים רצופות, בדירוג חמישה כוכבי שירות של APEX העולמי, דירוג הסוקר את שביעות רצונם של מיליוני לקוחות בסקר בינלאומי וניטרלי.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(7):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
7.חברת הבית שלנו תמיד טסים אל עלשי 06/2023/11הגב לתגובה זו0 0אוהבים את הצוות וההרגשה הבטוחה לא משנה כמה יעלה תמיד טסים אל עלסגור
-
6.אל על ??ממש מעניין את ה... 06/2023/11הגב לתגובה זו0 0חשבתי בזכו בפרס השירות המעולה, הדיוק, הנוחות בטיסה, האוכל, שירות הקרקע ומקצועיות הצוות...לא. הם זכו בפרס על גיוס עובדים. כמה עלוב.סגור
-
5.הם זכו בפרסדב. ר 06/2023/10הגב לתגובה זו1 0ואותנו הם מאכילים בקש !!סגור
-
4.האם הטייס דורון גינזבורג היה נוכח? (ל"ת)ישראלי 06/2023/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.אני לא מאמין זו החברה הכי פח שאני מכיר (ל"ת)יוסי 06/2023/10הגב לתגובה זו2 0סגור
-
2.אל עליוספה 06/2023/09הגב לתגובה זו1 0עדיין יש מזוכיסטים שטסים בחברת פח הזבל ?סגור
-
1.אלעל ומעברזאב 06/2023/09הגב לתגובה זו0 1חברה מעוררת השראהסגור