קריירה ולימודים

עיריית תל אביב במצב מלחמה: המקלטים נפתחו ברחבי העיר

מהעירייה נמסר בהודעה לתושבים: "יש לציין כי כל עוד לא התקבלה הנחייה או נשמעה אזעקה, אין לשהות בתוך המקלטים. בעיר קיימים 240 מקלטים ציבוריים הפרוסים ברחבי העיר ומתוחזקים על-ידינו באופן שוטף"
מערכת ice | 
רון חולדאי (צילום פייסבוק/רון חולדאי)
על אף שהעיר לא באיזור הסכנה המיידית, עיריית תל אביב-יפו ממשיכה לקיים הערכות מצב ולהישמע להערכות ולהנחיות פיקוד העורף. על אף שנכון לשעה זו ת"א נמצאת במצב שגרה, העירייה פתחה את כל המקלטים הציבוריים בעיר.
מהעירייה נמסר בהודעה לתושבים: "יש לציין כי כל עוד לא התקבלה הנחייה או נשמעה אזעקה, אין לשהות בתוך המקלטים. בעיר קיימים 240 מקלטים ציבוריים הפרוסים ברחבי העיר ומתוחזקים על-ידינו באופן שוטף. כמו כן, מצויים עשרות חניונים ציבוריים שעומדים בסטנדרטים שקבע פיקוד העורף לשמש כמחסה בשעת הצורך".

עוד נמסר: "מידע נוסף ניתן לקבל כל העת באתר האינטרנט העירוני www.tel-aviv.gov.il, בפייסבוק ובאמצעי התקשורת השונים. תושבי העיר מוזמנים לפנות עם כל צורך למוקד שירות 106 פלוס בטלפון 9106* או באפליקציה".
לסיום הוסבר: "העירייה פועלת בשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל ועם גורמי ההצלה השונים וערוכה לתת מענה לכל תרחיש. אנו קוראים לתושבי העיר ולשמור על עירנות. עדכונים נוספים יועברו בהמשך, במידת הצורך. לפרטים נוספים: דוברות עיריית תל אביב-יפו, 03-7244720 dovertlv@tel-aviv.gov.il".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה