קריירה ולימודים

מחקר: חמישה סימנים שהילדים שלכם יגדלו להיות אנשים מצליחים

רוצים שהילדים שלכם יגדלו להיות אנשי קריירה ומנהלים מצליחים? חוקרת אמריקאית הציגה ספר במסגרתו שוחחה עם 70 הורים לילדים מצליחים, והנה המסקנות שלה
מערכת ice |  3
ילדים עובדים יחד על מחשב (צילום pch.vector / freepik)
"איך הילד שלי יהיה כשיהיה גדול?" זו שאלה שכנראה כל הורה שואל את עצמו. אבל במקום רק לתהות, יש הרבה דברים שניתן לעשות כדי לעזור לילד שלכם לפתח את הכישורים שהוא צריך כדי למצות את מלוא הפוטנציאל שלו.
מרגוט ביסנוב, מחברת הספר "לגדל יזם", סיפרה ל-cnbc שדיברה עם 70 הורים שגידלו ילדים מצליחים מאוד. במבט לאחור, היא זיהתה חמישה מאפיינים מרכזיים שתרמו להישגים העתידיים של ילדיהם:
1. התמדה
ילדים מתמידים לא מוותרים על דברים עד שהם מוצאים פתרון או לומדים ממנו משהו. יש להם חוצפה והם לא נותנים לתגובות של אנשים אחרים לייאש אותם.
ג'ונתן נמן הקים מספר עסקים כשהיה בתיכון ובקולג', אך אף אחד מהם לא התרומם. לאחר שסיים את לימודיו הקים יחד עם שני חברים את Sweetgreen, רשת מסעדות אקולוגיות המונה למעלה מ-900 סניפים.
"אנחנו ממשיכים. אנחנו נכשלים, אז אנחנו מנסים שוב, שוב נכשלים, ושוב מנסים ומנסים ומנסים", מספרת ביסנוב מה אמר לה נמן. "אני לא חכם יותר מאף אחד אחר. אני פשוט יותר מתמיד".
2. סקרנות
טניה יוקי הקימה את Shareablee, חברת ניתוח מדיה חברתית. היא זוכרת שהייתה בחנות מתנות יוקרתית כשהייתה צעירה. היה שלט שכתוב עליו "לא לגעת", אבל היא עדיין נגעה בהכל.
כשהמוכרת חטפה משהו מהיד שלה, היא הייתה בטוחה שהיא תסתבך. אבל אבא שלה אמר, "היא סתם סקרנית. אם היא תשבור משהו, אני אשלם על זה".
סוג כזה של טבע סקרן, אומרת ביסנוב, הוא תכונה נפוצה של אנשים שממשיכים ליצור את הדרך שלהם בחיים.

3. תשוקה
אנחנו רוצים שהילדים שלנו יחקרו דברים בדרכים הכי משמעותיות עבורם, במקום שהם ינסו לרצות אותנו. רוברט סטפנס הוא דוגמה מושלמת למישהו שהפך תשוקת ילדות להצלחה יזמית: הילד שאהב לתקן דברים הקים חברה שמתקנת דברים.
בגיל 24 הוא הקים את Geek Squad, חברת תיקונים שנמכרה מאוחר יותר תמורת 3 מיליון דולר.
הוריו של סטפנס, מספרת ביסנוב תמכו בעקביות בתשוקתו ובטחו בו שיעשה את הבחירות שלו, והוא למד להאמין ביכולות שלו.
4. מוטיבציה עצמית
ילדים שמתחילים בעצמם דברים ואינם זקוקים למוטיבציה חיצונית. כשפייג' מיקוסקי הייתה באמצע שנות ה-20 לחייה, הסבא והסבתא נתנו לה 100 דולר ליום הולדתה.
היא החליטה להשתמש בכסף הזה כדי להגשים את חלום חייה להקים חברת בגדים, היא קנתה מכונת תפירה, עזבה את עבודתה, חזרה הביתה והחלה לעצב.
ואז היא הקימה את מותג האופנה Aviator Nation. בשנת 2021, החברה של מיקוסקי הרוויחה 110 מיליון דולר במכירות.
5. לוקחים סיכונים
דהאני ג'ונס הוא בלם NFL לשעבר שהמשיך להנחות את תוכנית הטלוויזיה "Dhani Tackles the Globe" והקים את Qey Capital, חברת השקעות פרטיות.
כשגדל, למרות שהוא לא תמיד היה כוכב על, הוא אף פעם לא פחד לשים את עצמו בסיכון תמורת מה שהוא מאמין בו.
ילדים יזמים יסתכנו יותר כדי להשיג את מה שהם חושבים שחשוב, אומרת ביסנוב בעקבות המחקר שלה לספר. "הרבה אנשים מפחדים להרפות ממה שהם השיגו. אבל אם ההורים שלהם יחדירו בהם מספיק ביטחון עצמי, הם יוכלו ־לגשת לחיים ללא פחד".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא
    לא 04/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני רוצה שהילדים שלי יגדלו להיות מאושרים, שמחים ויעבדו במה שהם אוהבים ומאמינים בו.. לא רובוטים
    סגור
  • זה לא סותר בגלל (ל"ת)
    שש.שש 04/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מרשים מאוד (ל"ת)
    אור 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור