קריירה ולימודים
שלומית מלכה קטפה קמפיין ענק בעלות של 30 מיליון שקל
הדוגמנית שלומית מלכה נבחרה כפרזנטורית של חברת הריהוט הישראלית KAZA בהשקעת ענק לשנתיים הקרובות. שלומית מחליפה את רותם סלע ותוביל את קמפיין בהיקף של 30 מיליון שקל
הדוגמנית שלומית מלכה נבחרה כפרזנטורית של חברת הריהוט הישראלית KAZA בהשקעת ענק לשנתיים הקרובות. שלומית מחליפה את רותם סלע ותוביל את קמפיין בהיקף של 30 מיליון שקל.
שלומית מלכה הגיעה לארץ לצילומי הקמפיין, ויום לפני הצילומים עברה הכשרה זריזה על תופים. בפרסומת שלומית מפתיעה עם סשן של תיפוף שלמדה במשך מספר שעות וכל זה שהיא תלויה באוויר.
קבוצת KAZA הינה מפיצת ריהוט בינלאומית שמוכרת את מוצריה באיטליה, צרפת, דנמרק, בלגיה, בריטניה ועוד, ופרוסה בישראל בשבעה סניפי ענק, מצמת בילו בדרום ועד חיפה בצפון.
כזכור, מלכה קטפה את הקמפיין במקומה של רותם סלע שעזבה. "חיפשנו מישהי עם רוח צעירה, רעננה ובינלאומית, וכמובן לא שחוקה, שתחליף את רותם סלע ותייצג כראוי את ערכי המותג שלנו", אמר בזמנו מוש סארגה הבעלים של קבוצת KAZA "גילינו שהצלחתה הבינלאומית של שלומית מתקשרת לשפה העיצובית הבינלאומית שלנו ולרוח הצעירה והרעננה של מגוון המוצרים שלנו".
עוד ב-
משרד הפרסום זרמון נבחר להוביל את הקמפיין שיעלה בערוצי הטלוויזיה והדיגיטל, שלטי החוצות והרדיו, בהיקף של 15 מיליון שקל בכל שנה, ובסה"כ 30 מיליון שקל, ויהיה בנוי מסדרה של סרטונים שמציגים את הקולקציות הבינלאומיות החדשות של הקבוצה הנמכרות בישראל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(16):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
14.חבל שלא רואים עד כמה היא מאוסהחסוי 03/2023/18הגב לתגובה זו0 0ונצלנית וגנבת…. שימצאו מישהי אחרת יותר שווהסגור
-
13.פשוט מוגזם מה יש בה כלום חבל על הכסף בדיחה (ל"ת)טדי 03/2023/11הגב לתגובה זו0 1סגור
-
ממש כלום היוחסוי 03/2023/15הגב לתגובה זו0 1היו צרכים למצוא מישהי אחרת יותר שווה היא מאוסהסגור
-
12.ממש פייקנדב 03/2023/11הגב לתגובה זו0 0הפרסום עולה 30 מ שלומית 50000שח או 100000שח כמה רעש ואז אתה מבין למה רותם עזבהסגור
-
11.על איזו הצלחה בינלאומית של שלומית מלכה הם מדברים...? (ל"ת)א 03/2023/11הגב לתגובה זו2 0סגור
- טען עוד
-
10.מטורףשרונה 03/2023/11הגב לתגובה זו1 1כל הפרסום הזה לא ממש עוזר כי אם אני מגיעה לחנות והמחירים מטורפים כי הם צריכים לשלם 30 מיליון על פרסום אזיי לא אקנה. בלי פורפורציותסגור
-
9.יקר לא נממן פרסומתאהרון 03/2023/11הגב לתגובה זו0 0איך שולחן לא יעלה יקר או כסא מחורבן מאות ו אלפים ש עושים פרסומת ב שלושים מיליון ל שנתיים חשבתם כמה כסף צריך להחזיר ו מי משלם ה צרכן אני לא היקנה קאזה ל מימון פרסומתסגור
-
8.הגיע הזמן להחליףבכול מקום הפרצוף של רותם קופץ לנו הגיעג (ל"ת)תות 03/2023/11הגב לתגובה זו1 0סגור
-
7.פרסוםדניאל 03/2023/11הגב לתגובה זו1 0ביזבוז כסף. אין צורך בסלבס להציג מוצר טוב.סגור
-
6.מה הקשר בין תופים לרהיטים?נורית 03/2023/11הגב לתגובה זו0 0למה יש פרסומות שאין להם קשר למוצר הנמכר?סגור
-
5.פרסומת שלkazaאני 03/2023/11הגב לתגובה זו1 0גוביםומשלמים סכומים מטורפים עבור פרסום ומי שבסופו של דברמשלם את סכומי הפרסום הם הצרכנים!! הוצאות הפרסום הרי מגולמות במחיר של המוצרסגור
-
4.היא לא מקבלת ככהשקר.. היא לא באמת 03/2023/11הגב לתגובה זו1 0סתם יח''צ...סגור
-
3.הטעיהשיר 03/2023/10הגב לתגובה זו1 0הטעיה של הקוראים. הקמפיין המנופח הוא בהיקף של 30 מיליון שח ולא שכרה של שלומית... תבדקו מה שאתם מפרסמים. נראה לכם הגיוני היקפים כאלו... לחברת ריהוט דרגה ז?סגור
-
2.פחות רותם כנראה ביקשה יותר ובצדק (ל"ת)דרור 03/2023/10הגב לתגובה זו1 0סגור
-
1.הם יצליחו להרוויח את הסכום הזה ???אחת 03/2023/09הגב לתגובה זו12 0תשלום הזוי לפרסומת..ואז הרהיטים צריכים להיות יקרים כדי לכסות את עלויות הפרסום. ממש אכפת לי מי הפרזנטור..סגור
-
מחיר הזוינ 03/2023/10הגב לתגובה זו1 0עכשיו אתם מבינים באיזה מחיר זול הם קונים את הרהיטים שלהם עושים עלינו קופה ...צריך להחרים אותם שיורידו מחיריםסגור