קריירה ולימודים

בתנובה חגגו יום הולדת לעובד המבוגר ביותר, והוא לא מתכוון לפרוש

דוד גולדשטיין, בן 83 מהרצליה, זכה לחגיגת יום הולדת בלשכת יו"ר תנובה לציון הפיכתו לעובד הפעיל המבוגר ביותר של החברה. הסוד שלו? "לקום כל בוקר שמח, להיות אופטימי, להגיע לעבודה ולא לוותר לעצמך"
מערכת ice |  1
גולדשטיין עם גבריאלי וגולדברג (צילום יחצ)
דוד גולדשטיין, העובד הפעיל המבוגר ביותר של תנובה, חוגג השבוע 83 והוא לא מתכנן לפרוש בקרוב.
דוד, תושב הרצליה, עובד כסדרן כבר 21 שנים בסניף "פרש מרקט" בהרצליה ובכך זוכה להפוך גם להיות העובד הפעיל המבוגר ביותר בחברה. הוא מסדר את המוצרים על המקררים יום יום ובזכות התמדתו, רבים מלקוחות הסניף הקבועים מכירים אותו ודורשים לשלומו.

גם בתנובה לא התעלמו מהיום המיוחד, ואתמול (ראשון) חגגו לו יום הולדת בלשכת יו"ר תנובה חיים גבריאלי, יחד עם ניצן גולדברג, מנכ"ל חטיבת המכירות, קמי מוטיעי, מנהל חברת הסדרנות 'מויד', חבריו לעבודה ובני משפחתו.
לדברי דוד, הסוד שלו לחיוניות ופעילות בגילו הוא "לקום כל בוקר שמח, להיות אופטימי, להגיע לעבודה ולא לוותר לעצמך". חיים גבריאלי, יו"ר תנובה אמר על דוד כי "אין לקוח בסניף שלא מכיר אותו, שואל לשלום נכדיו ומברך אותו על העבודה המסורה והמצוינת". גבריאלי סיים באיחול "לעוד הרבה שנים של עשייה, אריכות ימים ובריאות טובה".
תנובה מעסיקה היום 24 עובדים מעל גיל 70 ו-6 עובדים מעל גיל 75, כאשר 24% מכלל עובדי תנובה מעל גיל 70 הן נשים. התפקידים הפופולריים בקרב העובדים המבוגרים הם סדרני סחורה, עובדי ייצור ומפעילים ואנשי אחזקה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אולי תפסיקו להגיע בכזה מוקדם בניגוד לחוק ?
    החתול שמיל 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם מכה שלא ברא השטן . תפסיקו להגיע מוקדם ליוחננוף באחד העם רחובות להוריד סחורה !! פעם ב4 פעם 5 החוק אומר 7+ שזה 3 שעות סחורה בחוץ ,,!! לערב את משרד הבריאות שיגיע מוקדם להחרים ולהשמיד מוצרים ?
    סגור