קריירה ולימודים

שליח פיצה עבר תאונת דרכים בדרום - וקיבל פיצוי חסר תקדים

בית משפט השלום בבאר שבע קיבל לאחרונה תביעת פיצויים שהגיש שליח פיצה שנפגע בתאונת דרכים בעבודה נגד מבטחת האופנוע, וקבע על פיצויים בסכום חסר תקדים שיקבל השליח בדמות 843,200 שקלים אחרי שקבע כי לשליח הצעיר נכות תפקודית בשיעור של 20%
מערכת ice | 
תאונת דרכים-אילוסטרציה (צילום shutterstock, pixabay, freepik)
בית משפט השלום בבאר שבע קיבל לאחרונה תביעת פיצויים שהגיש שליח פיצה שנפגע בתאונת דרכים בעבודה נגד מבטחת האופנוע, ולאחר שהשופט בחן את מכלול הנתונים הרלבנטיים, הוא קבע פיצויים על סכום חסר תקדים שיקבל השליח בדמות 843,200 שקלים אחרי שקבע כי לשליח הצעיר נכות תפקודית בשיעור של 20%. כך פורסם הבוקר (ראשון) ב-N12.
התאונה קרתה בנובמבר 2019, כאשר השליח, שהיה אז בן 21, נפגע בתאונת דרכים בעבודה כאשר רכב על אופנוע שהיה שייך למקום עבודתו. בעקבות התאונה נגרם לצעיר שבר בקרסול שמאל והוא פונה לבית החולים שם אושפז למשך 17 יום ועבר ניתוח לקיבוע הקרסול. אבל זה לא נגמר כאן, אותו צעיר חזר לבית החולים בתאריך 21.1.20, שם התגלה כי הוא סובל מזיהום קשה ועל כן הוא אושפז למשך 8 ימים נוספים.
בגלל שמדובר בתאונת עבודה, השליח  עמד בפני ועדות רפואיות של המוסד לביטוח לאומי, אשר קביעתו מחייבת את הצדדים לפי סעיף 6ב לחוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים. המוסד לביטוח לאומי אישר לצעיר תקופת דמי פגיעה של 91 יום ובהמשך ועדה רפואית קבעה לו נכויות זמניות ונכות קבועה בשיעור של 20% בגין קישיון נוח של הקרסול ונכות בשיעור של 10% בגין צלקות רגישות או מכוערות. על כן, הנכות המשוקללת הקבועה שנקבעה לצעיר היא בשיעור של 28%.
השופט ציין כי עדותו של הצעיר מלמדת שמדובר בבחור חרוץ שאינו מחפש תירוצים כדי להתחמק מעבודה. עוד קבע השופט כי הוא סובל מהגבלה קשה בתנועות הקרסול במספר מישורי תנועה ועל כן קבע שמדובר בנכות מגבילה ומשמעותית.  באולם בית המשפט השופט התרשם שהקרסול של הצעיר היה נפוח, כי קיימת הגבלה בנעילת נעליים וצוינה גם צלקת בולטת. השופט קבע כי נזקיו של הצעיר בעקבות התאונה הם בסך של 843,200 שקלים וכוללים פיצוי בגין כאב וסבל, הפסדי שכר בעבר, פגיעה בכושר ההשתכרות, הפסדי פנסיה, עזרת צד שלישי, סיעוד והחזר הוצאות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה