שיווק ופרסום

מותג בגדי הספורט הישראלי STRONGFUL יוצא לדרך חדשה: הפרטים נחשפים

מותג בגדי האקטיב STRONGFUL, שנמצא בבעלותם של דור קדם, ירדן דויטש ויהב הוניג בחר ב"זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית" לטפל במערך יחסי הציבור והמשפיענים שלו
מערכת ice |  2
STRONGFUL (צילום עירד נצר)
מותג בגדי האקטיב STRONGFUL, שנמצא בבעלותם של דור קדם, ירדן דויטש ויהב הוניג בחר ב"זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית" לטפל במערך יחסי הציבור והמשפיענים שלו.
מותג בגדי הספורט STRONGFUL הוקם מתוך התשוקה לספורט ואופנה יחד. המותג קם במטרה לשלב את הצורך בין פונקציונאליות גבוהה בחדר הכושר והסטודיו, לבין הצורך בבגדים מלאי סטייל שמתאימים לפעילויות היומיומיות. בימינו האופנה משתנה מיום ליום STRONGFUL בוחרים את הקולקציות הכי טרנדיות בהתאם לעולם האופנה מבלי לפגוע באיכות המוצר שיתאים לסוגי אימונים שונים.
STRONGFUL שמים דגש על בגדי ספורט שמעניקים הרגשה מדהימה ומלאת ביטחון לכל מי שלובשת אותם, מקפידים על נוחות בכל פריט על מנת לספק נוחות מקסימלית ותחושת חופש ועיצוב עדכני בהתאם לטרנדים המתחלפים. בתור מותג פועלים  STRONGFULבאופן יומיומי כדי ליצור את הסטים, הטייצים, הטופים, המכנסיים ועוד מגוון פריטי לבוש שיהיו אופנתיים והפונקציונליים ביותר שניתן להשיג בדגש על עיצובים ישראלי.
לדברי זאביק דרור: "אנו נרגשים לקבל לידינו את הטיפול במערך היח"צ והמשפיענים למותג בגדי האקטיב STRONGFUL בבעלותם של דור קדם, ירדן דויטש ויהב הוניג, שקם במטרה לשלב בין הצורך בין פונקציונאליות, לבין הצורך בבגדים מלאי סטייל, מטרתנו המשותפת היא להמשיך ולשמר את מעמדו של STRONGFUL  כמוביל בשוק מותגי האקטיב האופנתיים. STRONGFUL ישויך למחלקת האופנה במשרד אשר תטפל במערך יחסי הציבור ובאירועים התקשורתיים של החברה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא מכיר את שוק בגדי הספורט
    נראה לי היחצן מדקלם 08/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה ליזמים אבל מותג שולי ולא "מותג מוביל".תבדקו את מי לקחתם ליחצן... תמצאו משהו אמין יותר
    סגור
  • 1.
    לא אמינים (ל"ת)
    ירדנה 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור