קריירה ולימודים

שימי תבורי בחשיפה מפתיעה: בדרך להופיע עם בנו בן אל?

שימי תבורי יופיע שוב עם התזמורת הסימפונית חיפה, ורגע לפני הוא מספר על הפרויקט המסקרן, האם הוא יוציא חומרים חדשים ומה דעתו על דואט עם בנו בן אל תבורי אחרי שנפרד מסטטיק? תופתעו לגלות
מערכת ice |  1
בן אל תבורי (צילום אינסטגרם)
שימי תבורי הוא ללא ספק אחד הזמרים המוערכים והאהובים בישראל. הערב (שלישי) תבורי יעלה להופעה מיוחדת במינה יחד עם התזמורת הסימפונית חיפה, שתארח אותו במסגרת "ביג בנד חיפה" לערב ג'אז ישראלי, בניגוד גמור למה שעשה עד היום במהלך הקריירה שלו.
רגע לפני המופע, תבורי התראיין ל"ישראל היום" ודיבר תחילה על המופע המסקרן: "הופעתי עם התזמורת לפני כשבוע בכפר סבא, וראינו איך הקהל מגיב, הם נהנו בצורה משגעת והתרגשו. לא הפסיקו למחוא כפיים, אז אני בטוח שגם בערב הזה תהיה התרגשות גדולה".
תבורי, שיחגוג בשבוע הבא את יום הולדתו ה-70, חושף אם הוא יופיע עם חומרים חדשים: "חומרים חדשים תמיד מעניינים אותי, רק שלא משמיעים אותם. בשנה שעברה הוצאתי שלושה שירים, אבל בתחנות הרדיו אוהבים להשמיע את החומרים הישנים. אני מבין שזה חלק מהחיים. אנשים מתרפקים על העבר".
לסיום, נשאר תבורי אם אחרי הפירוק של הצמד המצליח סטטיק ובן אל, הוא יבצע דואט עם בנו בן אל תבורי, והפתיע כשענה: "אין לי מושג, אולי בעתיד, אי אפשר לדעת. הייתי שמח לזה, אבל הזמן יעשה את שלו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה יהיה נהדר
    גלית 01/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם יופיעו ביחד בן אל ושימי זו תהייה הצלחה לכו על זה
    סגור