קריירה ולימודים

יעל שלביה בחשיפה דרמטית: זו הסיבה שהכחשתי את הקשר עם עומר אדם

יעל שלביה לא התעלמה מהעוקבים וחשפה את הסיבה לפיה היא הכחישה את הקשר עם בן זוגה עומר אדם לפני מספר שנים: "הייתי ילדה ועומר היה במקום אחר בחיים שלו. כל דבר קורה בזמנו". וגם: האם היא בהריון והאם השניים עברו להתגורר בדובאי?
מערכת ice |  3
עומר אדם ויעל שלביה (צילום אינסטגרם/ יעל שלביה)
יעל שלביה, הדוגמנית המצליחה ובת זוגו של עומר אדם, ערכה אמש (שני) סדרת שאלות תשובות עם עוקביה באינסטגרם, וענתה על השאלה שמעסיקה רבים מאיתנו - האם מערכת היחסים שנחשפה עם הזמר כבר החלה עוד הרבה קודם לכן?
כידוע, שלביה ואדם מתחזקים את הקשר ביניהם בשבעת החודשים האחרונים, קשר שעורר ועדיין מעורר עניין רב כשרבות דובר והוזכר כי השניים למעשה גילו עניין רומנטי אחד בשנייה כבר לפני מספר שנים. 
הגולשים העלו את השאלה "לפני כמה שנים שאלו אותך אם את ועומר בזוגיות וענית שלא ושאתם רק חברים. מה יש לך להגיד על זה עכשיו?", ושלביה ממש לא התחמקה מהתשובה וענתה בכנות כי השניים היו באותה תקופה במקום אחר בחיים שלהם.
שלביה הסבירה למעריצים: "לפני כמה שנים אני הייתי ילדה ועומר היה במקום אחר בחיים שלו. אני מאמינה שכל אחד מאיתנו היה צריך לעבור בדיוק את המסע הפרטי שלו כדי שנגיע לאן שהגענו היום עם היכולת לאהוב ולהכיל אחד את השנייה. כל דבר קורה בזמנו". בנוסף לכך, היא הכחישה שמועות על היריון, שיתפה שהשניים לא עברו באופן קבוע לדובאיי והצהירה: "אני מאושרת".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    די כבר את מי הם מעניינים גי מספיק
    מאיר 01/2023/14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ירד מהארץ עזב את הארץ שיהיה לו לבריאות אבל די נמאס.
    סגור
  • 2.
    היא מעושרת
    עופר 01/2023/14
    הגב לתגובה זו
    3 3
    יפה חלולה וממזרה לא קטנה. שהיופי לא יטעה אותכם. הבחורה מחפשת עושר ויודעת לשחק על היופי שלה.
    סגור
  • 1.
    סתומה
    תומר 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סתומה בריבוע
    סגור