קריירה ולימודים

אסי ישראלוף פותח בקריירה חדשה: שלישיית מה קשור נפרדת סופית?

אסי ישראלוף פותח בקריירה חדשה ומקליט בימים אלו אלבום מוזיקלי חדש בין חמישה שירים בו ישיר על הפרידה מאשתו אפרת. אושר כהן, פאר טסי ועוד מספר זמרים אהובים כתבו עבורו את השירים
מערכת ice |  1
אסי ישראלוף (צילום אינסטגרם)
אסי ישראלוף, אחת משלוש הצלעות בהרכב האגדי "שלישיית מה קשור" יחד עם ציון ברוך ושלום מיכאלשווילי, החליט לפתוח בקריירה חדשה ומפתיעה במיוחד, כאשר בימים אלה הוא מקליט אלבום מוזיקלי.
ישראלוף מקליט אלבום EP, שיכלול חמישה שירים חדשים. האלבום יעסוק רובו ככולו בפרידה של ישראלוף מאשתו אפרת. באלבום יהיו שירים שכתבו עבורו של ישראלוף בין היתר אושר כהן, פאר טסי, דודי בר דוד ועוד. כך פורסם היום (ראשון) לראשונה ב"ערב טוב עם גיא פינס".
כזכור, רק לאחרונה ישראלוף נבחר להיות פרזנטור של "תנובה", תחת השפה המוכרת והוותיקה של המותג, "לגדול בבית ישראלי", אשר שמה במרכז את המשפחות הישראליות, וסיטואציות החיים שמאפיינות אותן. ישראלוף, הידוע בשלל הדמויות שהוא משחק והיכולות הקומיות שלו, יגלם הפעם את עצמו, אבא של ירדנה וגידי, אבא פעיל בחייהם של ילדיו, כאשר בחלק מהפרסומות תופיע לצידו בתו ירדנה בת ה-11. מעת לעת יהיו הופעות אורח מפתיעות, והצופים יקבלו הצצה משעשעת לרגעים קסומים ואינטימיים, שניתן לראות בכל בית ישראלי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שר על הפרידה מאישתך?מה אתה טורקי
    י 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שחרר ממנה כמה שקשה,לך עם צעירות,זה יגמור אותה,נראה לי שהטעות באה ממנה כי אתה מצטער ושר על זה,מה המטרה?להחזיר אותה אליך?אישה שרוצה ללכת נותנים לה ללכת באהבה.
    סגור