קריירה ולימודים

בנה של אוסנת מארק תקף פקחי תנועה ונעצר: "יא ז**ה"

בנה של חברת הכנסת אוסנת מארק, לידור מארק, תקף פקחי תנועה שרשמו לו דו"ח ונעצר: "את כל כך מכוערת שאני לא יודע אם מישהו יכול להתקרב אליך בחיים, זה שתדעי, שייכנס לך למוח יא מכוערת ושמנה. סמרטוט, אישה קטנה"
מערכת ice | 
אוסנת מארק (צילום דוד כהן פלאש 90)
בנה של חברת הכנסת אוסנת מארק שוב מסתבך: ב-mynet ירושלים פורסם היום (שני) תיעוד בו נראה לידור מארק מקלל פקחית תנועה שעצרה אותו במעלה אדומים אחרי שזו רשמה לו דו"ח תנועה.
הכל התחיל כאשר צוות של פקחי תנועה ביקש לרשום למארק קנס לאחר שעמד עם רכבו בתחנת אוטובוס בניגוד לחוקי התנועה. האירוע החריג הסתיים כאשר פקחי התנועה הזמינו משטרה אחרי שמארק תקף אותם והוא נעצר.
על פי התיעוד שעלה, הפקחית ביקשה ממארק לשמור ממנה מרחק, אז הוא ממש לא נענה לבקשה וצעק לעברה: "בא לי לעמוד פה, המרחב של כולם. תקשיבי את כל כך מכוערת שאני לא יודע אם מישהו יכול להתקרב אליך בחיים, זה שתדעי, שייכנס לך למוח יא מכוערת ושמנה. סמרטוט, אישה קטנה".
על פי החשד, במהלך האירוע מארק תקף את אחד הפקחים שהיו במקום. בנוסף, המשיך מארק לתקוף את אותה פקחית כשאמר: "אין לה במה לעבוד לשמנה הזאת, היא באה לצלם אותי על הבוקר. מה את מסתכלת עלי יא מכוערת, מי את יא כולם ושום דבר, מי את יאפס, את כלום ושום דבר יא סמרטוט. יא זונה אני יכול לשלם דו"חות, יא שרמוטה, אני עובד יא בת זונה". בית המשפט הורה לשחרר את מארק למעצר בית. אגב, במהלך הדיון טען מארק כי הותקף על ידי שוטרים בתחנת המשטרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה