קריירה ולימודים

ארנון בר-דוד נגד טכנולוגיית להבים: "נחריף את המאבק - ונצליח"

בצל ההודעה הקשה של טכנולוגיית להבים על פיטורים של 900 עובדים, יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד הגיע למפעל לעודד את העובדים ועל מנת לדון בהעסקתם, מכירת המפעל והזהיר שיעשה כל מה שצריך כדיי שהמפעל יעבוד
מערכת ice | 
ארנון בר-דוד, יו"ר ההסתדרות (צילום דוברות ההסתדרות)
אמש הגיע יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד למפעלה של חברת טכנולוגיית להבים בצפון הארץ בעקבות פרסום הידיעה כי 900 עובדים יפוטרו בשנתיים הקרובות וסגירתו של המפעל. בר-דוד התקבל בברכה על ידי העובדים במקום לאחר שהיו"ר הסביר כי הוא הגיע לדון בתנאי העסקה והמשך פעילות המפעל ולא בתנאי פיטורים.
כזכור התאגיד האמריקאי פראט אנד וויטני הודיע שהמפעל ייסגר ב-2025 והעובדים יפוטרו וזאת עקב הירידה המשמעותית בביקוש עבור הלהבים שהמפעל מייצר עבור מטוסים. עם זאת, מפעלים אחרים של החברה בארץ ימשיכו לעבוד ולא כל העובדים של החברה, 1,300 סה"כ, יפוטרו. 
העובדים שעובדים במפעל בנהריה שעתיד להיסגר מוחים על ההחלטה הזו ומבקשים להמשיך לייצר את להבי הקומפרסור ואפילו קראו לפיטורי המנכ"ל ולשבש את הליכי ייצור אחרים בחברה כאות מחאה. עובד אחד אמר שצוות העובדים יבעיר את המדינה במאבק שלהם.
בר-דוד מסכים עם העובדים ומאמין שדווקא ישנו ביקוש וצורך בסוג הלהבים שהמפעל מייצר ואף פנה לחברה האמריקאית והסביר שניתן למכור את המפעל, אך לא לסגור אותו היות והוא "פאר היצירה של המדינה". בר-דוד אף פנה בדבריו לראש הממשלה ושר הביטחון לעתיד ואמר שישוחח עמם ישירות היות והמפעל מייצר מוצרים המיועדים לשמירה על ביטחון הארץ. בר-דוד הבטיח להחריף את המאבק ככל שיהיה הצורך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה