קריירה ולימודים

תמיר בר חוזר להייטק ומציג: קמפיין גיוס ענק

כשברקע כל הפיטורים מכה בעוצמה בחברות רבות בהייטק הישראלי, חברת Ness יוצאת בקמפיין גיוס עובדים רחב 
מערכת ice |  1
תמיר בר (צילום מתוך האינסטגרם)
Ness מודיעה על יציאה קמפיין גיוס רחב במהלכו ייפתחו כ- 500 משרות טכנולוגיות, את קמפיין הגיוס הדיגיטלי יוביל כוכב ארץ נהדרת תמיר בר. קמפיין הגיוס מתרחש בשעה שענף הייטק סובל נגל פיטורים חריף. אלפים כבר פוטרו מעבודתם ונראה שסוף הגל עוד רחוק.
Ness נחשבת לאחת המעסיקות הגדולות בהייטק הישראלי, עם למעלה מ- 4000 עובדים ועובדות. בחברה מסבירים כי המשרות החדשות דורשות החל משנה של ניסיון קודם ובראשן משרות בשלושה עולמות תוכן מרכזיים: Cloud, Development ו- SAP.
גיוסים אלו הם בהמשך לזכיות האחרונות של Ness בפרויקטים משמעותיים בעולמות טכנולוגיים אלו ונוספים. מדובר במשרות לפרויקטים חדשניים אצל לקוחות מכלל המגזרים, בין היתר בגופים ביטחוניים, פיננסיים, גופי בריאות, הייטק, ממשלה ועוד.
אפרת שפירא, סמנכ"לית בכירה למשאבי אנוש, Ness: "אנו נדרשים למאות מומחי פיתוח, ענן, סייבר ו-SAP מנוסים שיצטרפו לפרויקטים חדשניים ומשמעותיים מכלל עולמות התוכן אצל הלקוחות הגדולים, המובילים והמשפיעים ביותר על הכלכלה הישראלית. העבודה ב- Ness היא מקפצה משמעותית במסלול הקריירה הטכנולוגית של כל מומחה, ואנו קוראים לכל מי שרוצה להוסיף את ה-NESS FACTOR למסלול הקריירה שלו, להגיש קורות חיים ולהצטרף ל- 4000 המומחים והמומחיות הטכנולוגיים שלנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הוא אחד המעצבנים הלא מצחיקים!
    מציאות 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באמא.
    סגור