רכילות עסקית

ערן זרחוביץ' בתפקיד השדכן: מסיבת הענק של Ness

חברת Ness טכנולוגיות ערכה את אירוע פתיחת השנה שלה לאלפי העובדים, ועל הדרך ניסתה להיעזר ביכולותיו של ערן זרחבויץ' לטפל ברווקים המועסקים בחברה
מערכת ice | 
לאומי. ערן זרחוביץ' (צילום יח"צ/ צילום מסך)

חברת Ness חגגה עם כ-5,500 עובדי החברה ובנות/בני זוגם לצד לקוחות ושותפי החברה, את השנה החדשה במסיבת ענק באמפי פארק רעננה.

האורחים נהנו מקבלת פנים מלאת דוכני אוכל, שפע של אטרקציות והופעה של האחיות כרקוקלי וירדן קליימן הסקסופוניסטית, אחריהן אביב גפן שאירח שורה ארוכה של אמנים מובילים בהם מרגול, יסמין מועלם, רביד פלוטניק, רביב כנר.
אבי באום, יו"ר חילן ו-Ness ושחר אפעל, מנכ"ל Ness , סיפרו שכ-50% מעובדי החברה מתחת לגיל 35, כ- 50% הן נשים וכ-40% מעובדי החברה הם רווקים ורווקות. לאור זאת, ערן זרחוביץ' שהגיע גם הוא לשמח את הקהל בתפקיד ראובן ניסה לשדך על הבמה בין שני עובדים רווקים וקיווה ל- NESS גלוי!

שחר אפעל ואבי באום. צילום: ארז עוזייר

אז אמנם בשידוכים רומנטיים NESS פחות עוזקת, אבל בכל מה שקשור לשידוכים תעסוקתיים, באום ואפעל חשפו כי בחברה קיים שיעור חסר תקדים של 60% בגיוסים דרך "חבר מביא חבר".
באירוע נחשף גם המיתוג החדש של החברה" ה-Ness Factor ומשמעותו , לצד סרטון מיתוג בכיכובו של תמיר בר.
השניים התייחסו גם לחוסר היציבות וגלי הפיטורין בענף ההייטק וציינו כי "בשנים הקרובות נהיה עסוקים באינטנסיביות בעשיה. חוסר ודאות זה לא אצלנו, אנחנו כאן למעלה מ-20 שנה וכדי להישאר עוד שנים רבות".

אביב גפן ויסמין מועלם. צילום: ארז עוזייר
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה