תקשורת ומדיה

אביב גפן משנה כיוון וחושף: "אני משלם מחיר גבוה"

אביב גפן הופיע ביישוב קדומים ואמר: "בישראל 2022 להגיד אחדות זה בחינם, אבל לפעול בעד האחדות ונגד החרמות יכול לגבות מחיר גבוה. אני אספוג חיצים, ולא חשוב כמה כואבים ורעילים בשביל הדור הבא שיגדל על אהבת אמת, כי אנחנו היינו ותמיד נהיה אחים"
מערכת ice |  5
אביב גפן (צילום אבי חיימוביץ')
אביב גפן, אחד הזמרים הגדולים במדינת ישראל, הופיע בשבוע שעבר לראשונה בבית אל וביקש סליחה מציבור המתנחלים: "הופרדנו מכל מיני סיבות" אמר הזמר, "רציתי לשאת חן בעיני הקהל שלי ודיברתי מתוך בורות". הזמר נודע בצעירותו בזכות אמירותיו הפרובוקטביות ובין היתר אמירות נגד ציבור המתנחלים ביהודה ושומרון.
אחרי ההופעה בבית אל, גפן הופיע גם בישוב קדומים, ובזמן המופע אמר לקהל שפקד את היציעים: "גם אם אני שמאל מרכז והאנשים פה בימין עמוק, צריך להיות בעיניי ביחד. זה הזמן וזו השעה. בישראל 2022 להגיד אחדות זה בחינם, אבל לפעול בעד האחדות ונגד החרמות יכול לגבות מחיר גבוה".
גפן המשיך: "אני משלם את המחיר באהבה. אני אספוג חיצים, ולא חשוב כמה כואבים ורעילים בשביל הדור הבא שיגדל על אהבת אמת, כי אנחנו היינו ותמיד נהיה אחים. אז אם זה תל אביב, קדומים, אשדוד או ירושלים, כולנו עשויים אבק של אהבה כפי ששרנו. נהיה ימין, נהיה שמאל, אבל לפני הכל - נהיה בני אדם".
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אביב גפן
    מ 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבחור צריך כסף בכדי להמשך לגור בצהלה אז הוא מוכר את הנשמה לשטן עצוב
    סגור
  • אז המתנחלים הם שטן?
    י 09/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה רבה על הברכות. אם הוא באמת היה רוצה כסף, הוא היה ממשיך להתנהג כמו שאתם בשמאל מצפים ממנו.
    סגור
  • 3.
    אביב גפן המלך
    אני 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חולה עליך אביב! זכותך לחשוב מה שאתה רוצה וזכותך לומר מה שאתה רוצה, זכותך גם לשנות את דעתך. יש אנשים שלא מסוגלים או לא יכולים להבדיל בין תמיכה בהתנחלויות (מה שאתה לא עושה) להבנה שגם המתנחלים בני אדם. אתה יכל לא להסכים איתם וגם לקבל אותם כבני אדם. אגב, אם הפלסטינים היו מוכנים לבוא להופעות שלך אני בטוחה שהיית מופיע גם מולם. יוצר מדהים, אדם מסקרן ואינטיליגנטי. וגם אמיץ.
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד לאביב!!!!! (ל"ת)
    יניב 08/2022/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    אביב האהוב
    קרן אור 08/2022/29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תמיד היית אהוב עלי, בכנות ובחוצפה שלך. גדלתי עליך וימי דוגית שהיית מופיע בפסטיבל שם, ישארו ימים טובים של אוהבים צעירים שחרוטים בליבי תמיד. אביב היקר מה שאתה עושה עכשיו זה מעלה נדירה. אתה אדם נדיר ומיוחד! ישר כוח! אז לא דפקת חשבון וגם היום. אתה הולך אחרי ההגיון שלך ופתוח בראש להקשיב לכולם. ככה מנהלים שיח, עם פתיחות. ברגע שיש אטימות כלום לא יכול להשתנות??
    סגור