מינויים

חברת NESS עם מינוי חדש ומשמעותי

מינוי חדש בשדרת הניהול של NESS, עמית ארמוזה ימונה למנהל נס-פרו לחבר הנהלה, זאת בעקבות ניסיונו העשיר והוותק הרב אשר צבר בחברה
מערכת ice | 
עמית ארמוזה (צילום יחצ)
חברת NESS הודיעה הבוקר (שני) על מינויו של עמית ארמוזה (53) למנהל נס-פרו, קבוצת המוצרים בחברה ולחבר הנהלה. מתוך כך עמית יחליף את דדי דבורסקי, מחלוצי הIT בישראל, שהודיע על פרישתו לאחר 40 שנות פעילות. ארמוזה ישים דגש על עולמות ניהול הפיתוח, הדיגיטל והסייבר של החברה.
NessPRO היא קבוצת הפצת המוצרים בNESS ועוסקת בעולם שיווק וייצוג מוצרים ותוכנות. הקבוצה מייצגת למעלה מ-35 חברות מוצר מובילות ולמעלה מ100 מוצרים לכלל עולמות הטכנולוגיה ומערכות המידע , מגופי סטארטאפ חדשניים ועד לגופי ענק בינלאומיים. כאמור ארמוזה, החל את דרכו ב- NESS לפני 22 שנה במגוון תפקידי ניהול בתחומי שליטה ובקרה, תשתיות מחשוב וסייבר. בתפקידו האחרון כיהן כמנהל חטיבת השו"ב, והסייבר ב- NESS.
עמית ארמוזה, מנהל NessPro התייחס למינוי ומסר: "אני מודה להנהלת NESS על האמון והבחירה בי להוביל את NessPRO בתקופה המעניינת ומרובת ההזדמנויות הזו. העולם המשתנה והמתפתח בקצב מהיר מביא עימו את ההכרח להיות אג'יליים וחדשניים. אעשה ככל יכולתי לפעול על מנת לייצר ערך עבור לקוחותינו אל מול השינויים, ההזדמנויות והאתגרים בשוק, הן ברמת המוצר והן ברמת שירותי המומחה המתלווים אליו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה