מינויים

חברת NESS עם מינוי חדש בשדרת הניהול

חברת ההייטק הישראלית הודיעה הבוקר (שני) על כך שדוד ביסמוט מונה לתפקיד סמנכ"ל בכיר בחברה, ביסמוט עובד בחברה מיום הקמתה
מערכת ice | 
דוד ביסמוט (צילום הצלמניה של שרונה)
חברת NESS מקבוצת חילן, מודיעה הבוקר (שני) על מינויו של דוד ביסמוט (48) לסמנכ"ל בכיר ב- NESS ולמנהל Ness Cloud, קבוצת הענן בחברה. ביסמוט החל את דרכו ב- NESS עם הקמתה בשנת 2000, וביצע תפקידים מגוונים ביניהם מנהל פרויקטים, CTO ומנהל תחום מוצרי שליטה ובקרה וסייבר. ביסמוט עלה מצרפת לישראל לפני כעשרים וחמש שנה.
Ness Cloud היא קבוצת הענן של NESS, המאגדת בתוכה את כל עולמות הענן ומשלבת את המומחיות של שילוב ענן עם פתרונות מותאמים ללקוח. בין התמחויות הקבוצה: יחידת מומחי ענן ו-DevOps, אוטומציה, מרכז NOC ו -SOC, שירותי FinOps ומרכז תמיכה 24/7, הכל במודל שירותים מנוהלים.
 
דוד ביסמוט אמר התייחס למינוי ואמר: "אני מודה להנהלת NESS על האמון והבחירה בי להוביל את קבוצת הענן יחד עם חטיבת מומחי ענן מהשורה הראשונה. מטרת העל היא לייצר מבנה הוליסטי ודינמי גם בפן  הטכנולוגי וגם בפן העסקי, שיאפשר יעילות וגמישות מול דרישות המקצועיות המשתנות בהתאם לאתגרי השוק. עם כניסת הענן לישראל, אנו מאמינים כי נדרש גוף מקצועי מוביל בתחומו בכל הנוגע לשירותים ופתרונות Multi-Cloud, וזאת על מנת לתת את המענה הטוב והמקצועי ביותר ללקוחותינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה