קריירה ולימודים

העצמה נשית: הטכניון ערך אירוע לסטודנטיות להנדסת חשמל ומחשבים

תמי סספורטה, מנהלת קשרי תעשייה ושיתופי פעולה בפקולטה, אמרה כי "האירוע תוכנן לענות על צורכי הסטודנטיות שלנו, ואני שמחה שהצלחנו לממש את היוזמה ולהפיק אצלינו אירוע עם תכנים איכותיים ומדוייקים עבורן"
מערכת ice | 
אירוע KLA (צילום צליל ציז)
חברות פורום WISE של חברת KLA ערכו בשבוע החולף אירוע העצמה מיוחד לסטודנטיות בפקולטה להנדסת חשמל ומחשבים בטכניון. דשה נגרי, מנהלת מחלקת מחקר ב- KLA הציגה בפני הסטודנטיות את תעשיית המוליכים למחצה בכלל ואת חברת KLA בפרט. אורטל שרון, רכזת גיוס ב-KLA שיתפה את הסטודנטיות בדברים שקורים מאחורי הקלעים של עולם הגיוס ושלומית כץ, ראש צוות פיתוח, אשר הובילה את האירוע מטעם פורום WISE של KLA, דיברה איתן על הימים הראשונים במקום עבודה חדש.
לאחר מכן, קיימו נשות KLA סימולציות של ראיונות עבודה, סדנת כתיבת קורות חיים וסדנה לשיפור פרופיל הלינקדאין. הסטודנטיות התפזרו בין התחנות וספגו, בזמן קצר, ידע שלא יסולא בפז. "אחת הסטודנטיות סיפרה כי סיימה דוקטורט וכבר הספיקה להקים בעבר סטארט-אפ ועכשיו, כאשר היא מחפשת עבודה בתעשייה היא חוששת כי המעסיקים יראו ברקורד שלה חיסרון" סיפרה שלומית כץ, שערכה לסטודנטית סימולציה לראיון עבודה. "המפגש איתנו שיפר לסטודנטית את הביטחון העצמי והיא הבינה כי ההרפתקה היזמית שלה היא בחזקת יתרון ולא חיסרון". תמי סספורטה, מנהלת קשרי תעשייה ושיתופי פעולה בפקולטה, אמרה כי "האירוע תוכנן לענות על צורכי הסטודנטיות שלנו, ואני שמחה שהצלחנו לממש את היוזמה ולהפיק אצלינו אירוע עם תכנים איכותיים ומדוייקים עבורן".
פורום WISE (Women in Stem Empowered) של חברת KLA הוקם לפני כשנתיים וכעת כולל שני סניפים, האחד באתר החברה במגדל העמק והשני באתר החברה ביבנה. מטרת הפורום לקדם תרבות ארגונית המזמינה את הנשים בחברה להתקדם, לפרוח ולממש את הפוטנציאל שלהן, לתמוך בגיוס נשים חדשות לחברה, במיוחד בתפקידים טכנולוגים ולהתנדב בקהילה, בתחומים הקשורים בהכוונה ותמיכה בנערות ונשים לבחור קריירה טכנולוגית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה