קריירה ולימודים

העלאת שכר של 5%: אלו הטייסים שירוויחו בענק

ענקית התעופה יונייטד אירליינס נותנת לטייסים שלה העלאות של 5% מוקדם, תוך ציון חזרה לרווחיות. ההעלאות נובעות מהסכם קיצוץ בעלויות משנת 2020 עם איגוד הטייסים במהלך המגיפה
מערכת ice | 
מטוס (צילום unsplash, vecteezy)
יונייטד איירליינס, ענקית התעופה האמריקאית, הודיעה הלילה (אור לשישי) כי היא מעניקה לטייסים שלה העלאות של 5% שהיו חלק מהסכם הפחתת עלויות מגיפה חודשים לפני המועד, תוך ציון חזרתה של החברה לרווחיות ותחזית אופטימית.
יונייטד מציעה את ההעלאות במהלך שיחות על חוזה חדש עם איגוד הטייסים שלה. השיחות היו קשות ביונייטד ובחברות חברות אחרות. בשנת 2020 הסכימו חברת התעופה משיקגו ואיגוד טייסי האייר ליין, המייצג את יותר מ-13,000 הטייסים של יונייטד, להציע לטייסים סבב רכישות בזמן שהחברה נאבקה לצמצם עלויות במהלך המשבר החמור ביותר בתעשייה.

בתמורה, החברה אמרה שהיא תעלה את השכר השעתי של הטייסים שלה ב-5% ברגע שחברת התעופה תחזור למרווח לפני מס של או מעל 5% למשך 12 חודשים. הם גם הסכימו להגנת עבודה ושכר. יונייטד דיווחה על מרווח לפני מס של 9% ברבעון האחרון. בעוד שחברת התעופה עדיין הפסידה כסף בתשעת החודשים הראשונים של השנה, היא צופה סוף רווחי ל-2022.
החברה יכלה לחכות עד מאי 2023 כדי לשלם את ההעלאות, כתב בריאן קוויגלי, סגן נשיא בכיר לתפעול טיסות ביונייטד לטייסים ביום חמישי. ההעלאות ייכנסו לתוקף במהלך חודש ההצעה של דצמבר. "זו הפגנה של תום לב ומקדמה על הסכם עבודה מבוסס שוק, מוביל בתעשייה", כתב קוויגלי. "זו גם הכרה בתפקיד שמילאת בעזרה ליונייטד לשרוד את המגיפה ולהחלים הרבה יותר חזק".
טייסי יונייטד הצביעו ברוב מכריע על הסכם שהוצע לאחרונה שהיה מגדיל את השכר בכ-15% במשך 18 חודשים. איגוד אמר שטייסי יונייטד מתכננים להכנס מחוץ למרכז אימוני הטיסה של יונייטד בדנבר ביום שלישי הבא. גם בענקיות תעופה אחרות כמו דֶלתָא, סאות'ווסט, אמריקן ו-FedEx הטייסים בחרו לדרוש שכר ולוחות זמנים טובים יותר בחודשים האחרונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה