קריירה ולימודים

ערוץ 14 בצרות? זו המתנה שקיבלו כל העובדים

בצל הדרישה של יש עתיד לסבך את הערוץ ולבדוק האם הוא ערוץ תעמולה, בערוץ הודו לעובדים לקראת ראש השנה ופינקו במתנה: "מתרגשים לשתף אתכם בכך שהעבודה הנהדרת הביאה את הערוץ לגבהים"
מערכת ice |  1
ערוץ 14 (צילום מסך)
על פי דיווח של דוד ורטהיים היום (חמישי), בערוץ 14 חילקו לעובדים בונוסים כספיים, צ׳ק לכל עובד, בשל מה שהם מגדירים כ״עלייה של 30% ברייטינג״ (קשה לדעת כי נתוני הערוץ לא מתפרסמים), ועקץ עם "לידיעת ראש הממשלה לפיד".
עוד חשף: "בערוץ מחדדים: הצ׳ק כלל גם את המתנה לחג, אבל היה גבוה ב*הרבה* מסכום של מתנה לחג. אוקיי". בברכה לחג נכתב: "אנחנו מתרגשים לשתף אתכם בכך שהעבודה הנהדרת, המסירות והמקצועיות שלכם הביאה את הערוץ לגבהים חדשים. על פי כל המדדים, ישנה עלייה של מעל 30 אחוז ברייטינג!!! ועליה אף גדולה יותר מכך בנתוני הטראפיק בדיגיטל".
 
עוד נכתב: אנחנו עדיין בשנת ההקמה שלנו ויש עוד המון היכן להשקיע, בחרנו בראשו בראשונה לפני הכל להשקיע בכם, ההון האנושי של עכשיו 14, הנבחרת הנפלאה שמפעילה את הערוץ".
לסיום נמסר: "לרגל ההישג המדהים, אנחנו מבקשים להעניק לכל אחת ואחד מעובדי הערוץ מתנה קטנה שתביע מעט מההערכה שלנו לתקופה שעברנו, יש לנו יחד עוד דרך ארוכה. את ההשפעה של הערוץ אין אדם בישראל שלא מרגיש וזוהי רק ההתחלה, תודה מעומק הלב".

אגב, במקביל להגשת העתירה של יש עתיד נגד ערוץ 14, עובדים ברשות השנייה (כזכור, ישות סטטוטורית שאמורה להיות עצמאית), קיבלו בימים האחרונים בקשה חריגה - לבדוק בבדיקת מסרק את כל ההפרות של הערוץ מאז קבלת רישיון השידור. יאיר בא לעבוד, הבדיקה החלה ביום של ההתראה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זו כתבה או דרך להעביר מסרים?
    י 09/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאוד קשה להבין מה ניסיתם לומר, או האם מדובר בכלל בתרגום כתבה מחול או בכלל בכתבה פרי יצירת בינה מלאכותית. לא סיפרתם מה השי הנדיב, לא פרסמתם נתוני רייטינג, כתבתם לאיזה יאיר, מבלי להסביר מיהו אותו יאיר - ראש הממשלה, הבן של ראש האופוזיציה או יאיר אחר. תוכן הכתבה והערך החדשותי שלה, לי, בתור קורא, לא נהירים. מה בכלל ניסיתם לומר?
    סגור